Dag 20, City of Angels

Verenigde Staten, Los Angeles

Wake up! Maar ik ben nu echt gesloopt.
Ik voel mij dan ook lichamelijk niet echt toppie. Als we snel ontbeten hebben vertrekken we vanaf Oxnard naar LA.
Ik verwacht dat dit ongeveer een uur duurt. De 1 slaan we nu wel over, Malibu dus ook.
In de ochtend bezoeken we het museum van Natural History.
De kinderen vinden t prachtig. We zien dieren, mineralen en gesteente en natuurlijk ook dinosaurusbotten.
Ze kunnen daar ook spelen met een microscoop en echte insecten bekijken.
Dan willen we graag naar t strand.
Even lekker ontspannen en bijkomen in t zonnetje. De kids spelen met de hoge golven, ze hebben t echt naar hun zin.
Een uur later gaan we naar de Monica Pier. Dankzij de GoCard LA, mogen we in t pretpark Pacific Park alle attracties proberen.
De GoCard hebben we in januari al aangeschaft en hiermee kan je wel 30 plekken bezoeken in LA waar je normaal meer voor moet betalen.
We mogen drie dagen gebruik maken van deze kaart.
We lopen een paar rondjes over de pier om te kijken wat er te doen is.
Het valt gelijk op dat de attracties er nogal oud en simpel uitzien. Er hangt wel een gezellige sfeer. Nu willen we wel wat eten, maar op de pier is nergens plek meer om te zitten.
Dan delen we maar een tafeltje met een stel uit Zuid Korea. Tijdens onze lunch van hotdogs, chili dogs en nuggets worden we getrakteerd op gratis entertainment op de Pier door een jodelende Beyonce wannabe....vreselijk!
Na de lunch nog een klein rondje over de pier. De kids gaan in de coaster, de boot en de botsauto's. Ik heb er niet zoveel zin in, dus ik wacht geduldig tot ze uitgecoasterd zijn en dan gaan we weer op pad naar de volgende bestemming.