Dag 15, Even ontspannen dagje inplannen.

Verenigde Staten, Las Vegas

Heeeeerlijk geslapen! we worden content wakker.
Koffietijd! Starbucks zit hier in t hotel.
Martijn haalt beneden een heerlijke caramel latte machiatto voor mij en neemt zelf gewone koffie.
Nu ontspannen aan t zwembad liggen, we hebben per slot van rekening zoveel uren gewonnen dat we dit makkelijk kunnen doen.
Dit zwembad heeft gewoon een dj die de hele dag heerlijke muziek draait.
Wéér een pluspunt, maar dat mag ook wel met dhet prijsverschil van Circus Circus. Om 14.30 uur, na een lekkere lunch en een paar uur zwemmen, moeten we echt weg.
We moeten nl. de tent ook nog ruilen bij Walmart, als dit lukt.
Gelukkig doen ze niet moeilijk. Nu we hier toch zijn......ff pj's voor de kids kopen, oe!, een leuk shirt! Martijn nog een t shirt, nog wat souvenirs.....daar gaat mn refund weer! Hahaha!
Nu door naar Kings Canyon, door t shoppen heb ik geen zin meer om 6 uur door de bloedhitte te rijden. Hitte genoeg gehad, vindt je ook niet?
Dus Death Valley slaan we ook over.
Onderweg komen we langs Peggy Sue's diner. Alles in de jaren vijftig stijl. (prijzen helaas niet hahaha!)
We zitten nog vol van de lunch, maar dat boeit niks. We bestellen frietjes en de kids nemen een kids menu.
Vlakbij Bakersfield, het is intussen 22.30 uur, pakken we een motel 6.
Tja, voor 55 dollar mogen we zeker niet klagen....