Nog 51 dagen!

Nederland, Berkel en Rodenrijs

Nog 51 dagen en dan is het eindelijk zover...Onze tweede road trip door de USA is dan een feit.
Ik ben erg benieuwd hoe deze reis gaat verlopen, zullen we het rijden in de auto snel zat zijn, of zingen we elke dag Willie Nelson's 'On the road again' met veel plezier uit volle borst mee. (want we gaan dat echt doen hoor elke dag als we in de auto stappen om uren te rijden, tot irritants toe..hihi)
Ik wil weer net als de vorige keer mn muziek afstemmen op elke staat die we bezoeken, we bezoeken er dit keer maar liefst 24 en een dag/nacht Ontario Canada, dus dat wordt weer zoeken geblazen....
Ik zet ze even op een rij van begin tot eind:
New York, New Jersey, Pennsylvania, Delaware, Maryland, Washington D.C., Virginia, Tennessee, North Carolina, South Carolina, Georgia, Alabama, Florida, Mississippi, Louisiana, Kentucky, Ohio, West-Virginia, Ontario CA, Vermont, New Hampshire, Maine, Massachusetts, Rhode Island, Connecticut.
Het lijkt een hele wereldreis, maar vergeleken met onze vorige road trip zijn we korter onderweg en rijden we minder mijlen. (scheelt iets van 650 miles)
We stoppen ook elke 2,5 uur een half uur volgens onze handige Streets and Trips, maar daar gaan we natuurlijk van afwijken. Tis immers een richtlijn en misschien zien we tussendoor nog leuke plekken waar we willen stoppen of willen we gewoon doorrijden, dus doen we dat gewoon.

De route ligt in ieder geval vast en ik zal hiervan een foto uploaden.

Ik heb bijna alle hotels vastgelegd, behalve die van Ohio. Ik wil nl. een Drive-In bios gaan bezoeken in Greenwood, maar die is misschien niet geopend op de dag dat we daar zijn, dus is de Drive-In in Ohio mn back-up, maar ik weet dus niet of ik deze nodig heb.

Verder heb ik diverse attracties/excursies geboekt, onze parkeerplek bij het vliegveld en ESTA.
So we're almost good to go!

Ziet er fantastisch uit, veel "voor"plezier nog😚😚

Annemiek 2016-05-16 10:38:16

Gaat opschieten he. Leuk om alles weer te volgen.

Elma Baaijens 2016-05-16 12:17:06

Omg! Super leuk, nog even en dan begint dit avontuur! Kan niet wachten om alle blogs te lezen. Xx