Dag 7, What happens in Vegas....

Verenigde Staten, Las Vegas

In Wahweap waren we vroeg wakker, maar heerlijk wakker geworden.
Na een simpel ontbijt met een kom Lucky Charms laten we de luchtbedden leeglopen en klappen we de tent in.
Nu op naar Las Vegas, we kijken er erg naar uit.
De rit er naartoe is prachtig. We rijden in een paar uur door drie staten, Utah, Arizona en uiteindelijk Nevada.
Dan zien we de hoge gebouwen in de verte...exciting!!!
We besluiten eerst te gaan shoppen in de outlet...mama needs a new pair of shoes! En een tas, zonnebril, portemonnee en een mooie jurk voor morgen, dan zijn Martijn en ik 10 jaar getrouwd.
De kids hebben nieuwe slippers gekregen. Verder vind ik de prijzen erg tegenvallen. Nog best duur de kleding...was in Florida veel goedkoper, maar goed.
Dan naar t hotel. In de lobby aangekomen worden we direct geconfronteerd met de massale en drukke omgeving...totaal anders dan wat we tot nu toe hebben meegemaakt.
We vinden hier geen van allen wat aan.
Na 45 minuten wachttijd, eindelijk de sleutel. West Tower, kamer 34805.
What a bust! Vloer kleeft, dikke groene snottebel op de muur...wij zijn niet happy. Minste hotel tot nu toe helaas...Uitzicht op de bergen is wel mooi.
Gauw zwemspullen gepakt en t water in...
De kids vinden het heerlijk en daar worden we weer blij van.
Na t zwemmen omkleden en een quick bite bij de Mac gehaald voor op de kamer. Martijn heeft daar 35 minuten in de rij gestaan....Aidan was al in slaap gevallen op mn schoot voor hij terugkwam. Bij t hotel aangekomen, zijn ze de fries van de kids nog vergeten ook...o well...morgen weer een dag....