Dag 14, Let the Sunshine (state)

Verenigde Staten, Okaloosa Island

Holy crap, wat is het nog vroeg....de kids skippen breakfast, want Martijn en ik zitten om 7 uur al aan de ontbijttafel. We laten de kids nog even lekker liggen.
Het ontbijt in dit hotel is echt super, veel en divers...helaas heb ik door het vroege tijdstip geen honger, maar eet toch maar een yoghurtje en een biscuit met jam.

Intussen zijn de kids wakker als we terug komen, nu moeten ze er nog uit, dat kost meestal enige moeite nl.
We moeten echt om 7.45 uur in de auto zitten, want om tien uur moeten we al in Destin Florida zijn.
Hurry, hurry, yes, we made it! Nu nog twee uur rijden.

De reden dat we zo strak op schema moeten zitten, is omdat ik een pontoon boot gehuurd heb van tien tot twaalf uur.
Volgens mn streets & trips komen we dan 9.40 uur aan bij Luther's Pontoon.

Als we de state line overgaan, worden we helemaal blij....Florida baby! Tis alweer zes jaar geleden dat we hier waren. (Orlando en Miami toen, Panhandle voor t eerst nu).
Uiteindelijk halen we het net, traffic sucks weer s bij de toeristische plekken. De temperatuur loopt ook op, hot, hot, hot...96 graden fahrenheit.
We worden bij aankomst gelijk geholpen met de tassen en koelbox op de boot te zetten.
We krijgen een instructie en dan kan het avontuur beginnen.
De eerste dolfijnen zijn al gesignaleerd.
We varen voorzichtig uit de docks en daarna gaat Martijn vol gas...crap, ik vaar liever wat zachter hoor!
Bij Destin heb je een stuk in zee en dat heet Crab Island, daar zullen we onze anker uitgooien.
Het water is prachtig helder en ondiep, dus zelfs ik, degene die zo bang is van open water, ga uit de boot om even te zwemmen. Het water komt net tot mn middel. Dit is echt geweldig....het water is heerlijk warm.
De twee uur vliegen voorbij en we varen weer terug.
Nu gaan we naar ons hotel en de kids duiken gelijk t zwembad in.
De komende uren blijven we lekker genieten van de zon, zee, strand en zwembad.
Laat in de middag gaan Martijn Aidan en ik eten bij Floyd's Shrimp House, Liam blijft lekker in de kamer.
Daarna nog even de outlet stores opzoeken....helaas weer niks gevonden wat ik leuk vind....
Om 21.00 uur is er vuurwerk op de pier en ons hotel heeft een prachtig uitzicht hierop. Na het vuurwerk gaan de kids nog even zwemmen....
Morgen lekker uitslapen!!!

Super leuk om alles zo te lezen. Ik verheug me steeds op een nieuwe blog Heel veel plezier daar nog Schatjes, ga lekker genieten van alles. Liefs xx

ashley 2016-07-21 06:02:25

Ik ben her eens met Ash, superleuk om te lezen 💋