Road Trip USA 2016

7 jul 2016 - 31 jul 2016

Road Trip USA 2016!

Here we go again!!!
In 2016 gaan we weer naar de USA!!!
Dit keer beginnen we aan de East coast New York en van daaruit gaan we naar het zuiden richting de prachtige stranden van Florida en via New Orleans weer terug naar boven waar we ook even de grens oversteken naar Canada om daar van het prachtige uitzicht van Niagara Falls te genieten.

Waar ik mij vooral op wil concentreren als we er zijn, is om zoveel mogelijk all American dingen te doen met zn allen, zoals b.v. zwemmen in een lake, cabin in the woods, roller skaten, drive in bezoeken en nog veel meer.
Verder natuurlijk ook de gebruikelijke toeristische plekken zoals eerder genoemd:
New York (Liam viert daar zn 13e verjaardag), Amish country, Philadelphia, Washington, Great Smoky Mountains, Fort Walton, New Orleans, Nashville, Punxatawney (yep van Groundhog Day), Niagara Falls, Salem (van de heksen), Boston en nog meer.....

De tickets zijn al geboekt en de meeste hotels ook al.
Was nu al weer een hele klus, waar weer heel veel uren uitzoekwerk heeft gezeten en gaan zitten, want ik heb nog niet alles geboekt.

Wat mij meteen opvalt bij het boeken van de hotels, is dat de prijzen een stuk hoger zijn dan in 2014. Daar baal ik wel een beetje van, want in combinatie NY, waar de prijzen al het dubbele zijn en het hotel in Fort Walton FL, is het dus zoeken geblazen om toch zo prijsbewust mogelijk uit te zijn.
En helaas wil Martijn niet meer kamperen, had ik wel weer tof gevonden, maar oh well....

Gelukkig heb ik door het tijdig boeken van de tickets, heel veel geld bespaard. Voor € 2200,- vliegen we nu met zn vieren van Dusseldorf naar London en vandaar naar New York. Totaal 9 uur reistijd, dus dat valt wel mee...aansluitingen zijn top en we komen op Heathrow, dus misschien kunnen we nog ff naar de Harrods winkel daar hahaha!

De route staat ook al in Streets and Trips, maar omdat er nog veranderingen kunnen plaatsvinden, zal ik dit pas op Pindat zetten als de route echt definitief is.

Dus, voorlopig nog effe flink uitzoeken en flink sparen....maar het belangrijkste is:

Watch out USA 'cause we're coming your way! (Again ;-)

Deze reis heeft nog geen foto's

De reisverhalen van Baaijensroadtripusa volgen

Ontvang een email zodra Baaijensroadtripusa een nieuw reisverslag schrijft.

Reisverslagen

Album bestellen

Bestel van deze reis een prachtig fotoalbum. Hierin staan alle reisverhalen, foto's en locaties van deze reis. Het album wordt automatisch voor je gemaakt zonder dat je hier iets voor hoeft te doen.

Maak een fotoalbum van deze reis