Dag 9, I'm going back down South now

Verenigde Staten, Bulls Gap

Heerlijk geslapen in mn bedje, de wekker gaat wel vroeg af...6 uur, maar ik val helaas weer in slaap.
Om 7 uur schrik ik wakker en Martijn zit allang gedoucht en al aan tafel de krant te lezen.
De kids slapen nog.
Na het ontbijt rijden Zuidwaarts, ik wil graag met zn allen in Hungry Mother State Park gaan zwemmen.

Gisteren hebben we onze eerste bezoek van de vakantie gebracht aan Walmart, daar mooie shirts gekocht en een paar dvd's voor de kids voor in de auto....ok ook wat snacks hahaha.
Onze auto is dit keer erg luxe met een ingebouwde tv scherm die uit het plafond geklapt wordt, maar zonder dvd kan je hier natuurlijk niks mee.
We kopen de hele 1e serie van Avatar The Last Airbender (vind ik ook leuk) en de kids gaan er al helemaal voor zitten.

Ik schuif op een gegeven moment ook aan op de achterbank, maar mn ogen worden zó zwaar, ik moet ze wel even dicht doen.
Half 1 doe ik ze weer open, dan moeten we nog anderhalf uur.
Martijn houdt niet zoveel rookpauzes, dus we komen 'op tijd' aan.
Gelijk het water in! Het is alsof ik naar een film zit te kijken....in the lake staat een ramp met twee duikplanken, een hoge aan de ene kant en aan de andere kant een lage. Uiteindelijk gaan de kids van allebei af.

Er is dit weekend een Festival, waar veel handegemaakte spullen verkocht worden en er zijn diverse locale artiesten aan het zingen en gitaar spelen, het is erg leuk en rustig.
We houden het na drue uur voor gezien en kopen in Marion bij de drive-in nog een lekker ijsje.

We zitten nu nog twee uur in de auto, maar halverwege stoppen we nog even in Kingsport om bij Pratt's BBQ wat pulled pork en ribs te halen, we eten het later in ons hotelkamer op.

Vergeleken met gisteren was dit een heerlijke, zoals ik het fijn vind, road trip dag.
Ik overweeg nu zelfs om Atlanta over te slaan en om lekker binnendoor te gaan rijden straks....maar daar zijn we pas over vier dagen ofzo, dus we kijken wel.