Dag 23, Where everybody knows your name

Verenigde Staten, West Greenwich

Ook bij dit hotel zit geen ontbijt, maar dat geeft niet. Ik heb nog genoeg Skippy en jelly om de broodjes te smeren.
Het duurt niet zo lang voor we in Boston zijn, uurtje max.
Dat is wel fijn, want we willen niet zoveel doen vandaag, de kids willen zwemmen en Martijn en ik willen de koffers gaan prepareren voor morgen.

Eerste stop van vandaag, Harvard University....wilde dit zo graag van dichtbij bekijken, dan kan ik ook zeggen: I've been to Harvard.....als ze dan maar niet vragen wat ik daar gedaan heb hahaha!
We kunnen makkelijk parkeren en lopen dan naar Harvard Square, waar we opgewacht worden door diverse groepen fotograferende Japanners...en ik dacht dat we de enige zouden zijn...guess again....
We willen een foto maken van Mr. Harvard himself, maar de Groepen staan zo dicht op het beeld, dat we eerst naar de Library gaan.
Als we daar klaar zijn, waag ik nog een poging, maar de volgende groep is al weer aangeschoven....
Dan maar een keer lekker brutaal de kids laten voordringen, 10 sec later zijn we klaar en kunnen we weer verder.

We rijden richting Beacon street, where everybody knows your name.
Hier zit de originele Cheers en we gaan hier lekker eten.
Trap af naar beneden en de binnenkant ziet er niet hetzelfde uit ala in de serie, logisch, maar we eten wel in dezelfde ruimte waar de replica van de bar staat.
Ik neem nog even plek op de kruk van Norm en dan bestellen we onze lunch.
Martijn bestelt een Norm burger en als hij die helemaal opkrijgt, komt ie op de Norm hall of fame op internet....mission accomplished...hij eet m helemaal op.
Mij clam chowder gaat er ook goed in en kids kids eten een burgen en chicken fingers.

Met een volle buik vertrekken we richting hotel.
Eigenlijk had ik nog meer gepland voor vandaag, maar het is een Hollandse regenachtige dag, dus ik zeg niet eens dat dit op het programma staat en rijden naar het hotel.
Onderweg stoppen we voor de laatste keer bij Walmart voor een nieuwe koffer en nog andere dingetjes voor thuis.
Dan op naar het hotel, waar de kids gelijk het zwembad induiken.
Wij brengen alle koffers naar boven, geen lift helaas....1e verdieping, geen kamer op de bg, dan maar ff spieren kweken.
Als we zelf ook gezwommen hebben en iedereen is weer op de kamer, kunnen we de koffers gaan inpakken.
Intussen is het acht uur 's avonds en we halen nog even een heerlijke pizza uit de buurt, superlekker! Een goede laatste USA meal voor we morgen weg moeten....weer zo geen zin, maar ja, life isn't a vacation...