Dag 11, Tubing down the river.

Verenigde Staten, Bryson City

Oh what a beautiful morning, oh what a beautiful day.....
Het geluid van de creek als je wakker wordt is heerlijk, de kids slapen lekker uit vanochtend, dus ik geniet nog even lekker van alle rust...
Ik maak vanochtend een lekker ontbijtje in onze prachtige grote keuken. Bacon and eggs on toast met een tomaatje voor mij erbij.
De kids eten Lucky Charms en kijken naar Avatar op hun bed.
Beneden naast het huis staat een picknicktafel naast de hot tub, dus we dekken de tafel daar en genieten daar met zn tweeen van de rust.

Vandaag staat tuben op het programma. We huren een band voor $5,- bij de Deep Creek Tubing Center en we rijden daarna de Great Smoky Mountains weer binnen.
Dan nog een stuk upstream lopen met onze band. Martijn en de kids gaan het ruige gedeelte doen, ik blijf bij een rustig stukje wachten tot zij voorbij komen drijven, daarna voeg ik mij bij hun en drijven we met zn vieren de rivier af naar beneden.
Wat een rust, het zonnetje schijnt en we drijven rustig verder.
Helaas duurde de ontspanning misschien een minuut ofzo....ik zit vast op een rots....
Met een beetje wrikken kom ik weer los om vervolgens weer vast te zitten en dit proces herhaalt zich eigenlijk, met wat uitzonderingen daar gelaten, nog wel tig keer.
Het is echt super grappig, ik voel mij net in een botsauto zitten, want andere tubers botsen geregeld tegen je aan. Met een beetje geluk stoten ze je vrij en kun je weer verder. In mijn geval niet, ik moet er soms zelfs uit, ik kom dan echt geen stap verder.

Al met al, weer een geslaagde excursie, de kids vinden het helemaal te gek!
Na het tuben gaan we lekker een sandwich eten die ik 's ochtends gesmeerd heb aan een picknicktafel en genieten we na van ons wilde avontuur.
Nu nog even een mega steak halen bij de supermarkt voor onze bbq vanavond.
We vinden er zelfs 4 in 1 family pack....supermooie rib eye steaks voor maar $14.-, dan terug naar onze mooie cabin.

Bij aankomst worden we opgewacht door een lieve hond, genaamd P.D. horen we later, ze is van de buren. Ze is superlief en de kids en wij vinden t geweldig dat we even een huisdier hebben.
Voor het eten maken we nog gretig gebruik van onze hot tub. Heeeeerlijk!!!!! Hij staat op 40 graden....ik wil er thuis oom één!
Nu nog wat huishoudelijke dingen doen voor onze trip morgen.
Ik bak intussen nog wat koekjes en cinnamon rolls.
Zo, alle wassen zijn ook gedraaid, ik voel mij helemaal t huisvrouwtje a la Lucy.
Martijn regelt de bbq deze keer en hij is heerlijk.

Nog even genieten van de view en dan moeten we toch echt gaan slapen....
De kids en Martijn brengen P.D. naar huis, het is pikkedonker, dus zaklamp mee.
Morgen helaas het huisje verlaten....

Klinkt allemaal als een heerlijke relaxte tijd daar in die 'cabin in the woods', met die hot tub en alles. Bij tuben denk ik aan mijn eigen ervaring in Dutch Water Dreams, moet zeggen dat jullie versie me een stuk relaxter lijkt, afgezien van het constant vastlopen dan, hahaha!