Dag 3, Walking in Memphis

Verenigde Staten, Hamilton, Alabama

Vanochtend na t ontbijt onze road trip voortgezet met als eerste stop: Tupelo Mississippi. Voor de kenners bekend als de geboortestad van Elvis Presley.
Echt een heel klein huisje, maar heel erg mooi om gezien te hebben.
De weergoden vonden t nodig om de planten water te geven, t regent heel hard. Al vanaf vanochtend vroeg.
Toen we echter Mississippi uit waren begon t langzaam op te klaren en in Mempis was t droog.
Al snel arriveerden we bij t Heartbreak hotel.
Alles in t teken van Elvis natuurlijk.
Omdat we pas om 16.00 uur mochten inchecken, zijn we gelijk naar Graceland gegaan.
We hadden de platinum tour, daarmee konden we t huis, de auto's, vliegtuigen, kostuums, etc. zien. Elvis ligt daar begraven met zn ouders, broertje en oma.
Het was allemaal erg indrukwekkend, vooral de kamers met gouden/platina platen, alle muren compleet bedekt.
Na Graceland wilden Liam en Aidan zwemmen in het harten zwembad. Het is frisser dan normaal, ik ga er dus niet in....daarna wat gegeten in t Heartbreak hotel. Intussen merken we dat we behoorlijk verrot zijn van de drukke, maar prachtige dag. Tot nu toe t hoogtepunt.
Beale street laten we voor wat t is en duiken om 18.30 uur ons bed in...morgen weer een dag.....