Dag 17, On the road again

Verenigde Staten, Bowling Green Kentucky

Wat een heerlijk hotel was dit, vriendelijke mensen daar en lekker luxe.
Daarom is het balen dat we dit hotel zo vroeg moeten verlaten, maar dit hoor nu eenmaal bij een road trip.
Liam wil nog graag een souvenir kopen van Louisiana, we kopen deze bij de benzinepomp waar we nog even tanken. De benzine ligt echt op bodemprijs hier...$ 1,79 per gallon....
We hebben een lange reis voor de boeg, onze eerste stop is echter Cinnabon in Mississippi....voor onderweg.
Hij is wel open om 9 uur, maar de buns liggen nog in de oven...ik klets intussen met de bediende van de winkel en een paar klanten. Als mn order dan klaar is, gaan we gauw weer verder...

De tijd vliegt voorbij....als je slaapt tenminste dan, want ik lig achterin tot half twee te slapen.
De kids kijken lekker film in de auto en Martijn tuft lekker verder....

Om ongeveer vijf uur komen we dan uiteindelijk aan in Nashville.
We worden opgevangen door het drukke verkeer en de muziek vanuit de bars op het drukke Broadway.
We zoeken gauw een parkeergarage op, want naast de stoep parkeren zoals in New Orleans gaat niet lukken hier...
Voor een uur $10,-....shocking....eten hier zit er dus niet in...en niet alleen al door de parkeerkosten. Kinderen zijn nl. alleen welkom tot zes uur 's avonds welkom in alle bar and dancings....
Ik baal er enorm van, maar tis niet anders.
We lopen Broadway op en af en kijken in diverse souvenirsshops, we kopen een cd voor Raymon en dan is t uur weer om.
Terug naar de garage moeten we $15,- betalen omdat het een weekendtarief geldt vandaag. Hadden we langer gebleven dan anderhalf uur, was t $18,-
Dus het parkeergeld viel wel mee uiteindelijk, we bleven eigenlijk gewoon te kort.

Gauw de drukte verlaten en naar Kentucky.
Als we met zonsondergang bij ons hotel aankomen, willen we gelijk gaan zwemmen.
Dat lukt helaas niet als je geen zwembad hebt. Ik had nl. niet verwacht zo vroeg hier aan te komen natuurlijk dus heb ik een hotel zonder zwembad geboekt.

Dan maar lekker uit eten, Martijn en ik zijn 12 jaar getrouwd en ipv in Nashville, vieren we t in Bowling Green Kentucky. We eten bij de Cracker Barrell....ziet er heel leuk country uit met schommlstoelen op de porch...het eten is ook lekker en veel en is ook niet superduur...

Na t eten nog even de shop in, ze hebben leuke spulletjes hier.
Dan gauw naar bed....morgen weer een lange rijdag....