Dag 18, All American fun filled day

Verenigde Staten, Lancaster, Ohio

Get up, get up! We gaan naar het Corvette Museum!
De kids zijn nog moe en skippen weer t ontbijt..ze slapen nu liever uit elke ochtend. We doen t ook maar wat rustiger aan vanochtend, maar ik wil toch wel een beetje op schema weg.
Als we na tien min. rijden aankomen bij t museum, zijn we zo binnen...tis nog lekker vroeg.
Ze hebben er genoeg auto's staan in ieder geval en we vinden t allemaal erg leuk om te zien, vooral het stuk over de sinkhole, die jaren geleden een aantal auto's verslonden heeft, wat een ravage! Na een uur zijn we klaar in t museum.
Dan nog ff souvenirtje kopen en weer on the road again.

We rijden vandaag door twee staten, de eerste is natuurlijk Kentucky en de kids willen uiteraard naar de KFC.
In Lexington zit er 1, daar gaan we lunchen. Ze hebben daar gewoon een buffet voor $8,-! Op advies van de cassiere bestellen we maar 2x t buffet, de kids eten van ons mee....echt veel variatie en t kost geen drol.
Na t eten nog even een pitstop...OMG....wat is de wc goor! Gezien de staat van deze hygiene twijfel ik over die van de keuken....ugh....laat die gedachte gauw los, want anders komt dat buffet gauw weer omhoog.
Nu nog even een paar uur rijden.

We tuffen nog lekker door en terwijl Martijn tuft, tuk ik....om één of andere reden werkt zo'n auto rit kalmerend, want ik val elke keer in slaap.

We vervolgen onze weg richting Ohio en in Williamsburg is net de Ark van Noach geopend. Ik wil er niet persé in, maar ik wil wel graag een foto....
Bij aankomst moeten we $10,- parkeergeld betalen om het terrein op te kunnen, de Ark ligt ergens achterin,maar vanaf de verte kun je m wel zien liggen. Snapshot en wegwezen...

We komen half zeven aan bij ons hotel en de kids duiken gelijk het zwembad in.
Hoe ga ik ze vertellen dat ze maar 45 min hebben om te zwemmen?

In Lancaster Ohio zit nl een drive Inn bioscoop en daar wil ik supergraag naartoe. De receptioniste zegt dat het er vaak druk is en dat we daar beter op tijd kunnen zijn, vol is vol nl....ik voel mij best schuldig tegenover de kids, maar dit doen we waarschijnlijk nooit meer....
Ze offeren het zwemmen op en kleden zit gauw om....lieverds!

Half acht mogen we naar binnen bij Skyview...de komende anderhalf uur mogen we genieten van fifties muziek die uit de raam-radios komt.
We zetten de auto met de kofferbak naar t scherm en Liam richt m in als bioscoopstoelen, erg gezellig...
Bij de concession stand halen we lekker popcorn en pizza en nog wat lekkers.
Als t donker is, begint de 1e film, Ice Age...de kids lachen zich rot. De 2e film Ghostbusters begint na de Intermission. De dansende hotdog komt ook voorbij...love it! Wat was dat onwijs gaaf
Als om 1 uur 's nachts de films zijn afgelopen rijden we naar het hotel.
Gauw ons mandje in, morgen langer uitslapen....