Dag 12, Moab

Verenigde Staten, Moab

Vanochtend voor het eerst heel laat pas opgestaan. Vandaag wordt een rustige dag.
Als eerst staat Mexican Hat op de planning. Dit is 5 minuten verwijderd van ons hotel. Ook weer prachtig om te zien hoe de natuur zich door de jaren heen gevormd heeft.
Nu door naar Goosenecks State Park.
We blijven zwaar onder de indruk van al t moois wat we zien.
De staat Utah is op zich al prachtig. Ik vind het de mooiste staat van allemaal.
De diversiteit van landschap en natuur is met geen pen te beschrijven.
Ik blijf dan ook de gehele weg naar Moab wakker, je ziet echt teveel en dat wil ik niet missen. Devauto is supersmerig na alle dagen en voor 6 dollar kun je m uitgebreid door de wasstraat gooien. Na 5 minuten blinkt ie weer. Rond een uur of 14.15 uur komen we aan bij ons motel The Inca Inn.
Omdat de kamer nog niet klaar is, gaan we naar de Laundromat om onze kleren te wassen.
Weer een ervaring rijker. In een uur zijn onze kleren gewassen en gedroogd.
Dan naar t motel, je raad t al....zwemmen!
Na t zwemmen is t weer etenstijd. Denny's is weer de gelukkige winnaar. Je blijkt daar 24 uur per dag ontbijt te kunnen bestellen, helaas kom ik daar te laat achter. Die pancakes zijn nl echt superlekker. Dan maar fish and chips.
In de kamer heb ik de tassen klaargezet voor ons avontuur morgen.
We hebben er zin in!

He, een dejavou.... mooi he!