Dag 4, on the road again

Verenigde Staten, Memphis

Omdat we vanochtend heel vroeg wakker waren, hebben we vroeg ontbeten en vertrekken we om 7.00 uur richting Arkansas.
Maar eerst nog langs Beale street, want hier zijn we gisteren niet geweest.

Onze road trip gaat nu echt beginnen. we gaan van staat naar staat vandaag. Om Memphis uit te komen steken we de Mississippi river over, man wat is die breed!
Vervolgens rijden we door naar West Memphis, voor mij een bijzondere plaats, zoek maar op Wikipedia West Memphis Three....echt een heel tragische gebeurtenis....
Dan door naar Arkansas. Bij elke staatgrens zit een welcome center waar je diverse informatie over de staat en steden kan krijgen.
Op naar Oklahoma, van de heuvelachtige omgeving, komen we nu echt in de lang uitgestrekte landschappen.
We komen voorbij een stuk land waarbij t lijkt of een tornado hier overheen geraasd is, echt een puinhoop...
Oklahoma City is de eerste stad die we tegenkomen met echte wolkenkrabbers.
We rijden de hele tijd op de 40, tot ik erachter kom dat de weg naast ons de historische route 66 blijkt te zijn.
Dus wij gauw die weg een stuk gepakt.
Dan komt de volgende staat: Texas!
Amarillo lijkt vandaag echt niet haalbaar, dus we slapen vannacht in Shamrock...het is al aardig donker geworden. Gauw even onze roasted chicken van Walmart opeten en dan weer ogen dicht....morgen weer een lange dag, we gaan naar t huis van Heisenberg en dan chrystal meth kopen!

Jullie hebben het er maar druk mee, allemaal leuk om te lezen. Liefs uitBerkel op zondagmorgen om 8.10. Ook van Jelka, die logeert bij oma ❤️

Elma Baaijens 2014-07-20 08:12:37

Jullie gaan lekker!! Is het een goed autootje? Leuk om boven ook op die kaart te zien waar jullie zijn. I'll be watching. Have fun! X

Carolien 2014-07-20 09:31:50

Hey lieverds! jeetje jullie hebben het maar druk... tussendoor ook ontspannen he! daar is vakantie tenslotte voor hihi. jullie maken wel echt een super ervaring mee zo! kus aan de kids. x