Dag 17, Next stop...

Verenigde Staten, Yosemite National Park

Tot drie uur wakker gelegen. Hand doet wel enorm pijn nu. Maar ja, eigen schuld....
S ochtends niet echt ontbeten. Had nu wel wat privacy gewild...ben echt gebroken.
We pakken de spullen en gaan richting Yosemite rijden.
Ik slaap in de auto weer om bij te tanken.
De kids zitten nog steeds rustig achterin.
Het is voor hun ook een lange rit, gelukkig hebben ze de Ipad.
Naar Yosemite is t trouwens niet zo superlang rijden en zodra we er zijn gaan we gelijk naar de Swinging Bridge om daar lekker te zwemmen. Het water is hier heel helder, het doet mij denken aan Gilort, de rivier waar we als kids in zwommen.
Met de auto kunnen we veel zien van de mooie uitzichten en bekende bergen zoals Half Dome en El Capitan.
Ook weer een prachtplek waar we volgende keer echt een paar dagen willen blijven.
Helaas moeten we na 5 uur weer de auto in. De rit naar Tracy is nog een lange....nog ff doorzetten.
Eenmaal daar aangekomen gaan de kids gelijk zwemmen (again).

Hey lieffies, ik heb al jullie verslagen gelezen hoor ;) ik had me aangemeld via de mail. Geweldig om een beetje te volgen wat jullie allemaal beleven en waar jullie zijn en je schrijft het allemaal zo leuk. Hopelijk heb je inmiddels wat minder last van je hand. Heel veel plezier nog daar en een hele dikke kus en knuf van ons, we love you xxx