Dag 14, Another time, another place....

Verenigde Staten, Bryce Canyon

Na in totaal maar 2,5 uur geslapen te hebben, is t tijd om te vertrekken.
Maar eerst de tent, die nog steeds onder de auto ligt, in de vouwen en in de tas terug te doen. Gelukkig lukt dit best snel.
Nu onze weg vervolgen naar Bryce Canyon. Ik heb van mijn vriendin Annemieke vernomen dat de route over de 12 prachtig is, dus gaan wij die route ook aanhouden.
Het is inderdaad een prachtige weg met diverse uitzichten, zeker aan te raden.
We zijn bij Bryce....ook echt adembenemend. Ik ben weer enorm onder de indruk, ben er even stil van....wat is dit prachtig zeg!
Het was de bedoeling dat we hier zouden slapen, maar ja, dit gaat niet lukken als je een kapotte tent hebt.
Dus besluiten we Las Vegas nog een kans te geven.
Hierdoor hoeven we morgen ook niet zoveel meer te rijden.
Welk hotel doen we nu? Circus Circus is out of the question.
Uiteindelijk gaan we voor Treasure Island, dit hotel heeft een mooie view op The Venetian.
Wat een rij bij de incheck! Dan maar ff wifi opzoeken. Ik word gelijk doorgeleid naar hun site en zie daar dat als je je inschrijft, je mooie deals op kamers kan krijgen. Dit klopt en maar tijdens t wachten gelijk mn reservering.
We hebben een deluxe double queen kamer met stripview op de 17e verdieping.
Wat een view! Hierdoor is mn 'Vegas baby!!' gevoel helemaal terug.
Locatie is dus zeker niet onbelangrijk in een stad als Vegas.
We maken gebruik van de 2e gratis dinerbon die we hebben gekregen bij t inchecken en ook hier scoort Treasure Island hoge punten mee. Zelfs suikerspin als toetje, de kids smullen ervan.
Dan gaan de kids lekker in bad en naar bed. Ze slapen heel snel.
Martijn en ik besluiten samen een uurtje buiten naar de fontein van Bellaggio te lopen. Dit wilde ik vorige week ook doen, maar het was toen echt veel te heet om te lopen.
Nu is t prima te doen. De vulkaanuitbarsting van The Mirage is ook super om te zien.
Nu terug naar de kamer en naar bed.