Dag 5, Heisenberg

Verenigde Staten, Shamrock

Was vanochtend weer vroeg! 5.30 uur opgestaan, we gaan nu richting New Mexico. We hebben er enorm veel zin in.
Het landschap van Texas is prachtig, het ruikt er naar kamille als je op de highway rijdt.
In ieder geval wel tot we langs een veld met honderden koeien komen, dan ruikt t ineens een stuk minder hahaha!
Hoe verder we t westen in trekken, hoe warmer t begint t worden. We besluiten niet door Amarillo te rijden, maar er langs. Om 7.30 uur os toch nog niks open. Behalve Denny's dan, dus daar lekker een uitgebreid ontbijt gegeten.
Een paar uur later arriveren we bij de staatgrens en rijden we New Mexico binnen.
Omdat onze dag vandaag in t teken staat van Breaking Bad, willen we maar al te graag zsm naar Albuquerque rijden.
Helaas (not) rijden we langs een winkel met Mexicaanse spullen. De kids mochten daar een hoed uitkiezen en ik heb een nieuw Mexicaans tafelkleed gekocht.
Nu echt door naar Albuquerque.
Na een uur geslapen te hebben, komen we aan bij Twisters....aka Los Pollos Hermanos. Daar heerlijk geluncht.
Nu graag een oppepper, dus zakjes chrystal meth gehaald bij de Candy Lady. Om de pep weer kwijt te raken, gaan we naar het Palomita Park. Hier kunnen de kids lekker spelen in de speeltuin en wij weer foto's maken van een BB locatie.
Nu op weg naar Walter White zn huis...
Echt vreemd om voor zn huis te staan.
Na ons BB rondje zullen we weer een paar uur in de auto moeten vertoeven, Farmington is onze laatste stop voor vandaag.
Bij de Comfort Inn checken we in en deze kamer ziet er weer prachtig uit. Kids nemen nog snel een dip in t zwembad. Dan pj aan en slapen....

Gaaf....BB. thanks for the Crystel meth. Good bleu stuff. Had ik net effe nodig.