Dag 11, Once upon a time in the West.

Verenigde Staten, Monument Valley, Mexican Hat

Nadat we onze spullen hebben ingeladen, vertrekken we richting Page om de lower canyon van Antelope canyon te bezichtigen.
Als we 30 min. van Page verwijderd zijn, zien we dat de weg helaas is afgesloten.
Crap.....nu moeten we weer terug naar de crossing en daar hebben we geen van twee zin in natuurlijk.
We laten Antelope canyon noodgedwongen schieten. Op naar Monument Valley.
Nog ff snel een tukje doen en dit keer doen de kids gezellig mee.
Monument Valley is prachtig! Wat een onwijs gave reis maken we toch.
Om de sfeer er goed in te brengen zetten we de muziek aan van Once upon a time in the West en The good, the bad and the ugly.
Vooral die laatste vinden de kids prachtig en lachen bij elke Indianenkreet.
Een paar mooie foto's maken en filmpje schieten en dan rijden we weer verder.
Volgende stop is The Hat Rock Inn.
Daar gaan we, voor de verandering, direct zwemmen in het zwembad.
Het uitzicht is weer voortreffelijk. We kijken uit op de San Juan rivier en de rode kleuren van de bergen steken mooi af tegen t blauwe zwembad met jacuzzi.
Na t zwemmen hebben we heerlijk gegeten bij The Swinging Steaks.
Martijn had een rib eye van 18 oz.
Na t eten mochten de kids nig even zwemmen.
Daarna lekker slapen. Morgen weer een relaxe dag.

Wow! Wat gauw wat jullie allemaal gezien en meegemaakt hebben. Deze trip staat ook hoog op mijn verlanglijstje. :-D Ik ben dus best een beetje jaloers op jullie ;-) Toch maar ff doorsparen dan .. (als dat lukt) Heel veel plezier nog en geniet van al het moois... Ik weer kijk uit naar jullie verdere verhalen en foto's Liefs uit costa del katwijk liefs uit Holland