Dag 9, Last day of Vegas

Verenigde Staten, Las Vegas

Laatste dag Vegas, we vinden het niet erg. We komen ook erg traag op gang vanochtend. We besluiten in de middag wat hotels te bekijken van binnen en we beginnen bij The Venetian.
Ik had gezien dat Buddy van Cake Boss een vestiging van zijn beroemde bakery geopend heeft hier, dus ik wil graag iets proberen daar.
Er staat helaas een mega rij waar we denk ik 45 minuten zoet zullen zijn.
Gelukkig heeft ie ook een Italiaans restaurant tegenover de Bakery.
De kids hebben een cheese pizza en mac & cheese gegeten daar en Martijn een pizza van Buddy. Ik heb authentieke spaghetti and meatballs gegeten....voortreffelijk allemaal!
Als toetje canolli direct vanuit de bakery, toch nog mn zin gekregen.
In The Venetian hebben ze mooie winkels.
Als we langs een schoenenwinkel lopen MOET ik gewoon Louboutins passen.
En daar bleef t bij....anders hadden nu alleen nog maar brood kunnen eten.
Het valt ons trouwens op dat er diverse winkels in Vegas zijn die best opdringerig zijn a la Turkije, zelfs in The Venetian. Bijna 150 dollar armer door zo'n opdringerige beauty salesman. Maar daar kreeg ik wel 3 potjes cream voor hahahaha! Daarna een beetje gokken in Caesar's en The Bellaggio. Martijn doet t beter dan ik, wat ik verlies, wint hij weer terug gelukkig. De kids zijn t nu zat dus we gaan weer terug naar t hotel. Daar gaan de kids weer lekker zwemmen. Ik ben een beetje gaan shoppen en heb wat kleine souvenirs meegenomen. Rond een uur of 20.00 uur gaan we het dinerbuffet uitproberen. De kids vinden t gelukkig erg lekker. Dan naar de kamer en onze spullen alvast pakken. Morgen naar de Grand Canyon!

Wat een leuke verhalen. Had wat gemist maar heb het allemaal weer gelezen hihi. Wat een mooie reis maken jullie zeg gaaf! Xxxxx