Dag 15, Louisiana Bayou State

Verenigde Staten, Slidell

Ok, ik zei iets over uitslapen gisteren....de kids doen dit ook, maar ik sta om zes uur gewoon op t strand om foto's te maken van de zonsopgang...
En nog voor Jan doedel ook, want de zon komt op vanaf de andere kant, dus ik weer terug naar binnen en kan dan mooie foto's maken....
Ons balkon kijkt uit op zee en terwijl ik daar sta zie ik vlak bij de kust dolfijnen voorbij zwemmen....zo gaaf!
Intussen is ook Martijn wakker, we gaan lekker samen ontbijten....tis wel erg druk, weinig tafels, maar het lukt ons toch redelijk snel een tafeltje te vinden.
Na het ontbijt ga ik gelijk naar het strand, kijken of de dolfijnen nog terug komen...hahaha!
De zon schijnt weer vol, ik lig heerlijk te zonnen en af en toe duik ik het water even in om af te koelen. Het zand is spierwit, zo'n mooi strand heb ik nooit eerder gezien, Cancun komt erg dichtbij, maar dit is nog witter zelfs.

Intussen hebben de kids ook ontbeten en komen ook nog even het strand op om te zwemmen.
Na een uur ofzo moeten we uitchecken, maar zo snel zijn ze nog niet van ons af hoor, want we blijven nog lekker hangen. Het zwembad is niet groot, maar dat zijn ze geen van allen hier....logisch eigenlijk, met zo'n strand ga je niet aan het zwembad liggen lijkt mij....
Om half één gaan we naar Stewby's om te lunchen...ik neem giga gamba's en Martijn neemt fried chicken....de kids eten met ons mee, ze hebben geen honger.

Dan is het toch echt tijd om richting Louisiana te rijden. Geen straf ofzo hoor, maar ik zal Florida wel weer missen.
Eerst nog door Alabama en Mississippi heen....in totaal zijn we 3,5 uur aan het rijden. Bij elke staat die we in rijden, is er een welcome center, we vinden het erg leuk om daar even te stoppen en een state magazine mee te nemen.

We zijn in Louisiana!!!! Ik wilde daar zoooo graag naartoe en nu zijn we er. Het hotel ligt in Slidell en ligt 10 min van de staatsgrens af....gauw inchecken in ons hotel en nog even zwemmen.
Er is hier een Target in de buurt, dus ik wil gelijk langs om mn pannen te kopen.
Bij het afrekenen krijgt te caissière constant foutmeldingen en als ik de bon nakijk buiten, is er 1 pan niet gescand! Bofkont ben ik! Scheelt toch 35 dollar.

De kids willen nog wat eten, maar alles is gewoon om 21.00 uur al dicht! Dan maar naar die gore Mac, ik wou m zo graag vermijden hier...

Nu ons mandje weer in, morgen swamp tour!