Dag 20, Blame Canada

Verenigde Staten, Corfu

Hit the road Martijn, als we een beetje snel rijden zijn we over twee uur in Canada, Niagara Falls dan...
Kids skippen weer het ontbijt....gelukkig heb ik genoeg broodjes en Skippy in de auto.

We rijden richting Buffalo en als we bij de Peace brug zijn, rijden we Canada binnen...paspoorten gereed, langs de douane en ja, nu kan ik officieel zeggen dat ik in Canada geweest ben...stempel staat in mn paspoort ;-)

Bij de watervallen parkeren we de auto en nu hebben we genoeg tijd om de watervallen te bewonderen....
Wat een pracht uitzicht! Het water is helder blauw en de kracht van de stroming is bizar....
Deze wereldwonder is helaas ook drukbezocht natuurlijk, we kunnen met moeite een plekje vinden om een mooie foto te maken...nogmaals, prachtig.

Ik heb tickets geboekt voor een boottocht, dus dat is onze volgende stop...
DRUK daar!!!! De rij loopt ver, ver voorbij de ingang...een uur wachten voor mensen die al tickets hebben...tis niet anders en uiteindelijk vliegt de tijd voorbij.
Als we eenmaal op de boot zijn, incl. poncho, kan het avontuur beginnen.
We komen erg dichtbij en worden erg nat...na alle regen die we gevoeld hebben, zijn we wel wat gewend...

Na ons bootritje nog wat souvenirs kopen, nog een paar keer de watervallen aanschouwen en dan terug naar de auto.

We hebben een BnB geboekt, maar bij aankomst staat er een for sale sign op t grasveld en t bordje bnb is weg. Er is niemand thuis en ik denk dat ze ons vergeten zijn te vertellen dat ze ermee gekapt zijn.

Dan maar even eten bij Hippo's aan Lake Erie....iedereen neemt fish and chips en ik neem shrimp.
Als we gegeten hebben rijden we nog 1x langs en dan is er wel iemand...maar t liefst wil ik naar een hotel.
Onze deposit krijgen we terug en we proberen op de weg naar Buffalo een hotel te vinden met zwembad....helaas is alles vol en we rijden door tot we iets vinden.
Onze navigatie stuurt ons helaas de verkeerde kant op en hierdoor komen we niks meer tegen.
Klotezooi....intussen is t vet donker en we balen enorm....daarom laten we ons nu leiden door een bordje I-90 en hierdoor komen we een Econolodge tegen.
Ze hebben plek! Gauw uitladen en pj aan. Morgen weer uitslapen!

Wat een prachtige foto's van de watervallen en ik ben blij, dat alles toch nog goed gekomen is met de overnachting.Dus niet in de auto slapen, gelukkig 😄. Ben blij, dat ik jullie nog even heb gesproken vanochtend .Geniet nog maar fijn 💋