Havana auto's auto's auto's

Cuba, Havana

Na weer een heerlijk ontbijt de burcht vlakbij het huis gaan bekijken. Hiervandaan heb je een mooi uitzicht over Havana. Toen we weer richting ons huis liepen stond het bij het restaurant weer vol met prachtige oldtimers.
Vanmiddag met de taxi Havana nog een keer in. We hebben ons bij een bank laten afzetten want we zijn bijna door ons cash geld heen en moeten morgen ook nog de taxirit van 100 Cuc naar Viñales betalen. Er stond buiten bij de bank een lange rij met mensen te wachten maar gelukkig hing er buiten een geldautomaat waarmee ik met Visa geld kon opnemen.
We zijn blij dat we gisteren de tour al hadden gedaan zodat we een beetje wisten welke kant we heen wilden gaan.
We zijn een stuk lang het water en over het mooie plein gewandeld. Toch is Havana niet echt "onze" stad.
Na een aantal uren weer terug naar ons huis waar ik nog even lekker heb gezwommen en toen gaan eten bij een restaurantje dat uitkeek over Havana. Bij de buren van het restaurant zaten de honden ook weer op het dak😃