Dag 5 Dallas

Verenigde Staten, Dallas

Vandaag om 8 uur de auto weer volgeladen en op weg naar Dallas. Benieuwd hoe ons Esther woont. Lange rit van 770 km😏 Halverwege de brug in Memphis zitten we ineens al in Arkansas. Het is hier behoorlijk vlak met veel tweebaanswegen. Beetje Hollands, file bij Little Rock. Er was een vrachtwagen de berm afgereden die eruit gesleept moest worden. Vanaf half 1 is het gaan regenen en is het niet meer gestopt. Eenmaal bij Dallas aangekomen vier het met bakken uit de lucht. Toen Walter uit zijn werk kwam waren er ook een aantal rijbanen afgesloten door wateroverlast. Maar in Nederland is het ook raak toch. We hebben wel besloten om ons reisschema aan te passen omdat we anders teveel aan het reizen zijn en gaan Austin en de Hamilton Pool overslaan. Hoe we het verder gaan invullen hangt ook een beetje van het weer hier af want ze geven tot zaterdag niet zo'n best weer aan. Ik hoop wel dat het droog word want Caddo Lakes stond als 2 de op mijn lijstje.
Wel raar hoor om dan eindelijk de straat waar je zus en haar gezin woont in te rijden. We werden luid blaffend door Tika begroet. Zo leuk om iedereen weer te zien. Nou ja bijna iedereen. Denise heeft een logeerpartij maar die zien we morgen. Een rondleiding door het huis gehad. Mooie grote in het midden van het huis gelegen keuken. S'avonds trakteerde ze ons op een etentje bij hun favoriete restaurant Snuffers. Was heerlijk en we hebben lekker kunnen bijkletsen. Daarna bij Es en Wal nog een biertje op en toen was het ineens 24.00 uur. Tijd om ons Esther te feliciteren dus🎉

Esther, van harte gefeliciteerd( hoorde het van Anita).....Hier is het nu droog, dus bij jullie zal het ook weer opklaren....veel plezier nog in Dallas

Jolanda 2016-06-03 17:12:54

Gefeliciteerd met je zus Leuk om nu haar op bezoek te zijn Het weer hier is ook onrustig, veel regen gehad Benauwd en dan weer een heftige bui Goede reis en vakantie verder Leuk om jullie zo te kunnen volgen !

Beukenexen.op.reis 2016-06-04 01:09:54

Leuk blog Irma! En zo super om jullie weer gezien te hebben!