Dag 21

Verenigde Staten, Glenwood Springs

Na lekker te hebben ontbeten bij Denny's reden we door naar Glennwood Springs. We moesten eerst even inchecken bij de camping en daarna gingen we door naar Gennwood Caverns. We konden nog net 1 plaatsje vinden voor de rv. We moesten met een kabelbaantje naar boven. Het was er niet zo heel erg groot maar we hebben ons goed vermaakt. Ook zijn we 2 grotten in geweest. Daarna gingen we door naar hanging Lake. Het was inmiddels 19:00 en ook daar hadden we geluk met parkeren. Ik wist dat het een behoorlijke klim zou zijn maar zo erg...Arjo en Raymon waren halverwege afgehaakt maar dat vonden Maikel, Leroy en ik zonde. We waren al zo'n eind. Het was een pad vol hoge stapstenen, rotsblokken en wortels van bomen. Echt klimmen dus, ik denk dat ik nu wel het diploma voor berggeit heb verdiend. We liep steeds een stroompje met watervallen naast ons. Ik had inmiddels een hoofd als een tomaat maar na onderweg nog een aantal prachtige watervallen te hebben gezien kwam na de laatste halve km. Echt klimmen dan eindelijk onze beloning in zicht. Het was echt prachtig en zeker de moeite waard!! Veel tijd om ervan te genieten hadden we niet want het begon al te schemeren en we moesten heel die weg ook weer naar beneden. Dat was echt goed opletten en toen we eenmaal tussen de bomen liepen was het al behoorlijk donker. Gelukkig kon Leroy goed bijschijnen met zijn telefoon. Eenmaal beneden was het echt donker. Aangezien we geen bereik hadden met onze telefoons kwamen Arjo en Raymon ons al bezorgd tegemoet gelopen.

Gezien de foto's was de klim wel de moeite waard Geweldig, Proficiat met je diploma berggeit ❤️👍😍 😂😂

Beukenexen.op.reis 2016-06-19 16:40:10

Mooi ir net als al die vorige!!!😘

Esther 2016-06-19 17:15:19

Weer hele mooie foto's Irma, we zullen eens luisteren of je ook zo kan blaten als een geit voordat je je diploma krijgt....lol.