Op naar het 2de huis.

Griekenland, Acharavi corfu

Na nog even lekker in de zon te hebben ontbeten vertrokken we om 11 uur naar Acharavi. Op de weg naar beneden kwamen we Spiros nog tegen.
Na wat pauzes onderweg waren we om 12:45 bij het huis. De poort was open en de sleutel lag klaar maar eenmaal binnen kwamen we erachter dat we geen stroom hadden. Al snel kwam Arjo erachter dat de hoofdlekschakelaar eruit lag en er ook steeds weer opnieuw uitsprong. Toch maar even Agnitravel bellen en die hadden het over een kastje naast de deur maar wij konden niets vinden. Hij zou de eigenaresse bellen. Intussen hadden Leroy en ik gezien dat er een watertank op het dak van het schuurtje water lekte tegen de bedrading van het huis. Maar de eigenaresse zou toch komen dus wachten we rustig af bij het zwembad. Een uur later was er nog niemand geweest dus toen heeft Arjo zelf de eigenaresse gebeld en en ze stuurde vast een buurman om mee te kijken wat het probleem was maar zelf was ze er ook in 5 minuten. Idd er hoorde geen straal water uit te lopen en er werd direct een monteur gebeld. Een uur later was alles opgelost. Het huis ligt op het strand en heeft gelukkig wel een lage schutting eromheen staan die de wind van zee wat kan tegenhouden. Hier aan de noordkant van Corfu is het gelukkig wel wat drukker.
We hebben dan ook lekker de winkeltjes afgestruind