Van Laukvik naar Gausvik

Noorwegen, Gausvik

Ik dacht vanmorgen heel even de zon door de Luxaflex te zien schijnen maar helaas nog steeds bewolkt. Spullen gepakt en richting Gausvik 150 km en zo'n 2 uur rijden. Het eerste stuk werd de bewolking nog veel dichter en hing lager bij de grond maar na een uurtje begon de lucht open te trekken en was het zelfs warm in de zon. Eenmaal in Gausvik aangekomen was het inmiddels 21 graden en volop zon. Wat een verschil met gisteren maar wat had ik graag de bergen in de Lofoten in zonlicht willen zien. Dat moet echt schitterend zijn. Hier zijn bergen met een andere begroeiing. Minder groen en minder mos soorten.
Bij het huis aangekomen was de eigenaar nog niet aanwezig ( zijn wij ook eens een keer op de afgesproken tijd aanwezig 🤔😜)maar na een mailtje kregen we te horen dat we naar binnen konden.De deur was open. Wat een prachtige plek en dat uitzicht is echt geweldig😍 https://abnb.me/PWbi7zbTBO
Het ligt op een schiereilandje en we hebben een prachtig uitzicht op het Tjeldsund een gedeelte van de Vågsfjorden. Toen we terugkwamen van boodschappen doen was Jahn wel aanwezig en gaf ons nog de nodige info over het huis. Arjo heeft gelijk afgesproken dat ze morgen met hem willen gaan vissen en hij kon garanderen dat er vis gevangen zou gaan worden. Het is een aardige man. Als de mannen morgen gaan vissen duik ik hier lekker de jacuzzi in👍 vanavond heeft Leroy nog even zijn hengel uitgegooid maar het enige dat hij heeft gevangen is zeewier en een lepel😂😂