Vertrek naar Tromsø

Noorwegen, Troms

De eerste vlucht naar Oslo had 1 uur vertraging. De papieren waren niet in orde dus zaten we al een uur in het vliegtuig voordat we de lucht ingingen. Maar goed dat ik de 2de vlucht ruim in tijd geboekt had. Nu hoefde we hier maar 1 uurtje te wachten. Leroy heeft een Noorse krant gekocht. De vlucht naar Tromsø had ook een half uur vertraging hier vanuit had ik een prachtig uitzicht over de kustlijn van Noorwegen. Nadat we de huurauto hadden opgehaald zijn we eerst in de stad maar een hapje gaan eten voordat we naar ons huisje gingen. Leroy heeft in het Noors besteld😊https://abnb.me/Iaemf8PssO
Bij het huis aangekomen bleek dat we in hetzelfde vliegtuig hadden gezeten als de eigenaar. S'avonds wel een wasje moeten draaien want er was een blik bier in de koffer kapot gegaan. We hebben n.l. het e.e.a aan alcohol maar meegenomen.🍻
Leroy had nog puf voor een wandeling naar de stad en heeft in het Rock Café gelijk al vrienden gemaakt die morgenavond weer met hem willen afspreken 👍🏻