Dag 13 van Custer State Park naar Mount Rushmore en Devils Tower.

Verenigde Staten, Devils Tower

Vanmorgen toen ik wakker werd zag een Appje van ons Karin. Ons mam is opgenomen in het ziekenhuis en ligt op de hartbewaking te wachten totdat haar bloed weer dik genoeg is om een operatie te ondergaan voor het plaatsen van een pacemaker. Dat was wel even schrikken maar ik ben wel blij dat ze nu eindelijk hebben gezien dat er iets niet in orde is en haar hart dus ook regelmatig stopt. Nu was het 7 seconde! Vandaar dat ze dus steeds weg viel..Wel raar dat ik nu zover weg ben meestal ben ik erbij. Ik ben blij dat ons Karin het nu even overneemt. Komt goed mamske😘 ons pap en ons mam nog even gebeld. Is wel fijn om ze toch even te horen.
Vanmorgen de wildlife loop gedaan in Custer S.P. Er liep een hele grote kudde bisons met heel veel jonkies . Prachtig om te zien bijzonder ook hoe rustig je ervan werd. Ze liepen vlak langs de camper maar stoorden zich daar helemaal niet aan. Kort daarna liepen er ezeltjes op de weg te schooien. Volgens mij eten ze zich helemaal rond aan de boterhammen. Wel heel leuk hoor, ze kwamen gewoon met hun kop door de raam naar binnen. Ook kwamen we nog pronghorn herten tegen. Helaas geen coyote meer. Daarna doorgereden naar Mount Rushmore. Eerst kwamen we door het plaatsje. Hier waren een aantal leuke winkeltjes en ook een grote shop met houtsnijwerk wat met de kettingzaag was gemaakt. Echt heel mooi. Ook ontzettend grote beelden. En weer door richting Devils Tower. Onderweg begon de camper behoorlijk te stinken. We zijn al 2 dagen op zoek naar nieuwe blauwe zakjes voor in de toilet maar nog steeds niet gevonden. Verschillende tankstations en winkels geprobeerd maar helemaal niks. We zagen ook een stinkdier de weg oversteken en het lijkt wel dat hij zich in de camper verstopt heeft. Sjonge jonge wat een lucht. Vlakbij Devils Tower bij een RV camping gestopt maar die zat al vol. Gelukkig hadden ze wel het blauwe spul voor de wc en stuurde ze ons door naar een KOA camping een stukje verder. Hier was gelukkig wel plaats. Vanaf hier hebben we een prachtig uitzicht op de Devils Tower.
Als eerste naar het dumpstation gereden om de boel te legen en even goed doorgespoeld met schoon water. Daarna gelijk een flesje met dat blauwe spul erin en toen was de lucht gelukkig al snel weg.

🍀🍀🍀🍀🍀Voor Tante Els, moeilijk als je zo ver weg bent ❤️❤️❤️❤️❤️Voor de prachtige reis en ervaringen, dat is voor het leven! 🎉🎉🎉🎉🎉Veel plezier nog!

Beukenexen.op.reis 2016-06-11 06:54:01

Mooi!!! Dat houtsnijwerk...en superleuk dat die ezel "gewoon"even binnen komt kijken...lol Minder is het voor je mam, hopen dat ze snel geopereerd kan worden. Nog veel plezier...

jolanda 2016-06-11 09:32:29

geniet vooral lekker van jullie vakantie met mij komt alles weer goed, had gisteren een rotdag omdat ik geen medicijnen krijg om het hartritme goed te krijgen en het was behoorlijk van slag. Vandaag gaat het een stuk beter en hopelijk gaat het morgen wel door dat ze een pacemaker plaatsen.