Dag 2 Rock Island en Nashville

Verenigde Staten, Rock island state park

Vandaag naar Rock island state Park geweest zo'n 2 uur rijden van Nashville daar een wandeling naar de watervallen en rivier gemaakt. Tijdens de rit zat er een klein knalblauw vogeltje op de weg. We stopte de auto want ik wilde hem natuurlijk op foto vastleggen maar toen ik eindelijk mijn camera in de aanslag had was tot grote schik van de jongens de vogel natuurlijk al gevlogen. Vanavond poging 2 om in Nashville een kroeg binnen te komen. Na een aantal mislukte pogingen eindelijk een bar met livemuziek gevonden waar we binnen mochten d.w.z. tot 23 uur daarna moesten we eruit.
Conclusie: Ga niet naar Nashville als je personen onder de 21 jaar bij hebt. Je hoort van alle kanten leuke bandjes maar je mag dus echt niet naar binnen. Dat is iemand lekker maken met een dooie mus. Weg droom om de basis van muziek te laten beleven aan de jongens. Er is ook op straat niks te drinken te krijgen zelfs geen water en als je dan bedenkt dat het hier s'avonds nog steeds zo'n 25 graden is kan je maar beter wegblijven uit Nashville.
Morgen naar Memphis, ik hoop maar dat het daar niet hetzelfde verhaal is. Is wel ook Tennesee natuurlijk....

prachtige plaatjes zeg, wel jammer dat je nergens met z'n allen een lekker pilsje kan pakken.

Els 2016-05-31 09:36:41

Heel jammer dat je niet met de jongers aan de bakermat van de muziek mag laten deelnemen, flauw, belachelijk

Beukenexen.op.reis 2016-05-31 15:44:03

Wel schitterende foto's Mooie reis

Beukenexen.op.reis 2016-05-31 15:44:42

Jammer voor de kids dat ze nergens naar binnen mogen, maar ze kunnen natuurlijk ook heel veel van de natuur leren......

Jolanda 2016-05-31 16:05:29

Ja mam, die kwam het brood halen wat ik buiten strooiden. Er zat ook een heel mooi rood vogeltje een soort kardinaaltje denk ik