Acharavi naar Nissaki

Griekenland, Vigglatouri

Vanmorgen op ons gemak de spullen weer ingepakt en nog even lekker in de zon gezeten. De zeeschildpad ligt er nog steeds😢 Beetje trieste aanblik. Rond 11 uur vertrokken. Eerst nog even een postzegel kopen en dan en koffie bij Harry's bar waar we ook een borrel bijkregen zo in de ochtend. Zelfs ik heb hem op😝. Na een dik half uur kronkelen door de smalle berg straatjes kwamen we na wat zoeken bij ons huisje. Hoe verzinnen ze het om bovenop een berg huisjes te bouwen. Maar wel een supermooi uitzicht. Was nog een hele toer om binnen te komen. Er zat een cijfercode bij de poort en ik wist de code niet. Stond niet op het papier wat ik had uitgeprint. Later teruggevonden in mijn mail maar ja en dan...de code ingetikt maar er gebeurde niets. De grote poort ging nog steeds niet open. Leroy was eroverheen geklommen en er stond een schuifpui van het huis open maar nergens geen sleutels te bekennen. Toch maar even bellen dan. Blijkt dat als je de code hebt ingedrukt dat kastje helemaal open kan. Whahaa lekker slim. Daarin lagen de sleutels en de afstandsbediening voor de poort.
Snel alles uitladen en Leroy sprong al snel het zwembad in. Wat een prachtig huis en schitterend uitzicht. Na lekker rond en in het zwembad te hebben gehangen namen we de slingerweg weer naar beneden om wat boodschappen te doen. Ligt er een kat op de weg die niet aan de kant ging dus ik stap uit en ineens duikt hij bovenop de muur en had een knalgroene hagedis gevangen.
Niet normaal zo duur hier, alles gaat zeker 3 x over de kop. Hebben we nog niet eerder meegemaakt en gaan de volgende keer wel ergens anders boodschappen doen.
Vanavond begon het flink te waaien en het heeft ook even geregend.
Een keertje thuis gegeten en een film gekeken

Gezellig Geniet er van Prachtige vakantie en mooi eiland 😘😘😘

Beukenexen.op.reis 2017-05-07 09:56:15

Wat leuk!! Vanuit een zwembad naar de zee kunnen kijken! Dat wil ik ook ooit eens doen, geniet nog lekker van het laatste weekje, nu hopen dat je een levende schildpad tegenkom...groetjesss