Op naar Playa Larga

Cuba, Playa Larga

Vanmorgen nog even Cienfuegos ingeweest en om kwart voor 11 weer richting het Viazul station. De Nederlandse oude BBA bus stond er nog steeds. Hoe schijnheilig is Nederland. Bij ons mag je auto geen schadelijke gassen uitstoten maar wel al die rokende/ stinkende dingen naar het buitenland exporteren.
Na een rit van bijna 2 uur in Playa Larga aangekomen. Er stond al een bici-taxi op ons te wachten bij het station. Dat had de eigenaresse van de Casa geregeld. We zijn daarna gelijk naar de krokodillen farm geweest. Niet onze eerste keuze maar we moesten toch iets gaan doen.
Ze zaten in veel te kleine kooien bovenop elkaar geklommen en heet dat het daar was.. pffft pal in de zon en nergens schaduw. Op dit moment is het hier zo'n 33 graden.
We hadden het nogal snel gezien en hebben s'avonds wat door Playa Larga gelopen. De zee is hier bijna zwart. Om te snorkelen alsof je in een aquarium zwemt moet je een stukje terug naar Playa Girona. Maar Arjo is toch het water niet in te krijgen.
Het bed is niet zo'n succes hier. Veel te smal en er steekt een veer uit. Ben dus lekker in het bedje wat er naast staat gaan liggen. S'avonds 2 sigaren kado gehad in de casa. Ff a la Ma Flodder flodder gezeten😂🤣

Prachtig daar zeg, heb je zeker even tussen de aligators de voetjes in het water afgekoeld? Die laatste foto daar heb ik even van moeten bijkomen hoor, dacht gelijk aan ma flodder hahahaha