Dag 3 naar Memphis

Verenigde Staten, Memphis

Vanmorgen alles weer bij elkaar geraapt en in de koffers gepropt. Huisje aan kant en om 11 uur vertrokken richting Memphis 230 mijl. Was nog even spanning en sensatie aan de buitenring van Nashville. Politiewagens een aantal agenten waarvan 1met hond en een politiehelicopter die maar rondjes bleef cirkelen. Ze waren duidelijk iemand aan het zoeken. Onderweg veel dode dieren gezien langs de kant van de weg waaronder 3 herten en wel 15 wasbeertjes. Je moet er niet aan denken om zo'n hert op je motorkap te krijgen zeg. Onderweg een aantal keer een rookpauze gedaan. Toen ik achter het stuur ging zitten zei Raymon " o dan zal ik mijn gordel maar aandoen "😕 Viel best mee hoor. Alleen even wennen aan een andere auto. Bij Memphis werd het wel wat drukker. Leroy en ik gingen op zoek naar ons appartement en de garage zit hier recht tegenover. We kunnen gelukkig 2 koffers in de auto laten liggen. Scheelt weer sjouwen want we zitten op de 1ste verdieping zonder lift. Na alles te hebben opgeruimd gingen we richting Beale Str. Onderweg gestopt bij het hardrockcafe winkeltje waar we van de verkoper even boven mochten gaan kijken. Daar hing o.a. een gitaar en cape van Elvis en een pak van Jonnhy Cash.
In Beale street zijn er ook terrassen op straat wat in Nashville niet was. Ook hier klinkt overal muziek en komt veel gemoedelijker over. Leroy krijgt een compliment van een zwarte man over zijn shirt ( Def Leppard ) het beste shirt in Beale street zei hij. Ergens een hapje gaan eten en daarna is Raymon terug naar het appartement gegaan want hij voelde zich niet lekker. Wij zijn wat winkels ingedoken en op een buitenterras was een liveband bezig waar we een Beale Big Ass Beer op hebben.