Dag 6 Fort Worth

Verenigde Staten, Fort Worth

Vandaag voor de eerste keer lekker uitgeslapen. Kort daarna hoorden we Anouk en Femke lang zal ze leven zingen😊 wij ook snel onze kadootjes gepakt en nog een keer gefeliciteerd. Echt leuk dat we hier nu bij kunnen zijn. Samen ontbeten en daarna met Esther en mijn mannen gaan shoppen. Er zijn schoenen, broeken en shirts gescoord. Denise was inmiddels ook weer thuis. Daarna zijn wij naar de Fort Worth Stockyards gegaan. Esther en Walter konden dan op hun gemak nog de laatste dingen regelen voor hun vakantie want ze vertrekken morgenvroeg al om half 7 voor hun rondreis door Amerika. Bij de Stockyards zijn we na een cowboyhoed voor mij te hebben gekocht eerst gaan eten. Arjo had als voorafje stierenballen genomen en alleen hij en Maikel hebben ze op. Raymon en Leroy zagen er vanaf😝. Daarna hebben we de winkeltjes bezocht en Leroy heeft op een echte Longhorn stier gezeten maar ook een wilde rit gemaakt op een mechanische stier. Daarna gingen we naar de rodeo. Dat hoort er nu eenmaal bij. We vonden het Bull riding het leukst on te zien. De cowboys hielden het alleen niet zo heel lang vol op de rug van de stier. Het lasso werpen om de kalfjes vond ik een beetje zielig maar gelukkig werden ze snel weer losgemaakt en mochten dan weer naar buiten rennen. Was weer een leuke dag , op naar de volgende.

Mooie hoed! en gaaf dat leroy op zo'n stier mocht zitten. Ik heb het filmpje van de rodeo's gezien. dat duurde niet lang nee. En die foto van die gevangenisdeur is leuk!