Dag 17

Verenigde Staten, Jackson WY

Vanmorgen stond er al iemand aan de deur van de RV te rommelen. Arjo wakker gemaakt en snel naar de receptie om het e.e.a. uit te leggen. Was geen probleem en we zitten nu nog een nacht op deze camping. Eindelijk ook weer bereik en internet. Ik kreeg gelijk een appje van ons mam en Karin binnen dat de operatie goed was gegaan. Dat was nog eens goed nieuws!!! Ons mam nog aan de telefoon gehad en ze voelde zich al stukken beter. Ons pap is inmiddels ook weer terug thuis van de staar operatie. Ook weer achter de rug dus. We waren ook al een paar keer gebeld door Leroy's nieuwe school. Nu bleek dat hij was uitgenodigd om op gesprek te komen bij een bedrijf maar dat ze het vreemd vonden dat hij niks had laten horen. Nadat ik had uitgelegd waar we zijn zou Ruud het verder regelen en als we terug zijn moet Leroy gelijk aktie ondernemen.
Het plan was om vandaag naar Grand Teton N.P. te gaan maar het was al behoorlijk bewolkt toen we gingen. Bij de oude mormonen boerderijen zag je door de wolken amper de bergen op de achtergrond. Er waren heel erg veel grondeekhoorntjes die steeds naar elkaar aan het roepen waren. Toen door naar Jenny Lake maar het was zo koud. Harde wind en beginnende regen dat we besloten om naar het centrum van Jackson te gaan. Morgen maar een nieuwe poging wagen. Eenmaal in de RV begon het echt te gieten. Bah bah niks aan. Wat boodschappen gedaan en het stadje ingegaan. Vanavond de rest van onze reis wat uitgestippeld. Morgen al vroeg op pad...

Allereerst een hele geruststelling dat het goed gaat met je ouders, ik heb (en ons moeder ook) contact en gelukkig gaat het goed nu Ja het weer kan je niet beïnvloeden, maar komt goed, nieuwe ronde, nieuwe kansen 🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀🍀