Ontspannen op de laatste dag in Florida

Verenigde Staten, 6600 collins avenue, miami beach

Vandaag hebben we de hele dag lekker rustig aangedaan. 's Ochtends na het ontbijt hebben we een klein wandelingetje gemaakt naar de zee. Dennis zoekt de hele vakantie al naar geld, maar de laatste dagen kijkt hij overal. Toen we langs de receptie kwamen keek hij bij de cola-automaat en vond aardig veel kleine muntjes. Alle muntjes worden vervolgens bewaard in een plastic zakje (dat overal mee naartoe gaat).
Nadat we even bij het strand waren geweest zijn we bij het zwembad gaan zitten. Er was de hele ochtend niemand in het water (het is vandaag best koud, max. zo'n 16 graden), alleen Dennis is drie keer gaan zwemmen. Tussendoor moesten we weer bij de automaten gaan kijken en Dennis vond zowaar nog meer geld.
Nadat Milan uitgeslapen was zijn we naar het strand gegaan. Dennis en ik hebben ons in zee gewaagd. Het water was erg lekker, maar daarbuiten was het koud! Na twee uurtjes aan het strand zijn we naar een Braziliaans restaurant gegaan om te eten. Onderweg had Dennis nog meer kleingeld gevonden in een paar automaten (hij loopt langs de weg dan ook van automaat naar automaat), dus na het eten zijn we naar de Publix (supermarkt) gegaan om van al zijn gevonden geld een autootje te kopen. Nadat hij bijna al zijn geld had uitgegeven vond Dennis in de automaten van de supermarkt al weer meer geld voor zijn volgende auto (maar dat gaat in een dagje vast niet lukken).
Morgenvroeg gaan we denk ik nog even zwemmen, daarna rond een uur of twee vertrekken we naar het vliegveld. Dinsdagmorgen rond 11 uur komen we dan aan op Schiphol.

Mile deti, dovolena konci, jiste si jivsichni uzili. Podle fotografii jste v hotelu v Miami a letite domu. V utery v 11 hodin budete na Schipholu. Tak stastny let. A vitejte doma.

Mama a tata 2013-02-18 08:21:10

Wat goed dat Dennis zoveel kleingeld heeft gevonden en er zelf een autootje van heeft gekocht, bofkont! Veilige reis terug allemaal en tot gauw.