Suwannee River State Park

Verenigde Staten, Suwannee River State Park

Vandaag zijn we van Saint George Island naar het volgende State Park gereden, Suwannee River State Park. Eerst reden we door de eindeloze bossen van het Apalachicola National Forest, om daarna te stoppen in het dorpje Quincy voor de lunch. Dit dorpje is een van de eersten dat rijk geworden is door Coca-Cola. De uitvinder hiervan verkocht aandelen aan vrienden die hier woonden en daardoor schatrijk werden. In het dorp staan overal grote, oude villa's uit die tijd en ook is er een grote Coca-Cola reclame te zien uit 1905 op de muur van een gebouw.
Na de lunch zijn we doorgereden naar het State Park. Daar aangekomen gingen we direct spelen in de speeltuin en een wandeling langs de rivier maken. Tevergeefs hebben we met het netje van Dennis geprobeerd nog wat visjes te vangen. 's Avonds hebben we weer buiten gegeten (na alle kleine steekvliegjes op Saint George) en een vuurtje gemaakt.
Morgen gaan we verder rijden naar de Atlantische kust, om daar het plaatje St. Augustine te bekijken.