Amerika's oudste stad bekijken.

Verenigde Staten, St. Augustine

Vandaag hebben we St. Augustine bekeken, de oudste stad van Noord Amerika. Deze stad is gesticht in 1565 door de Spanjaarden, maar de gebouwen dateren nog uit de late 18e eeuw (en later). Het fort bij de stad, Castillo de San Marcos, is in 1672 gebouwd. 's Ochtends hebben we door de oude stad gewandeld. Onderweg kwamen we nog een groep piraten tegen, die Dennis een gouden ketting, piraten-munten en wat diamanten gaven. Daarna vroeg de fotograaf die er ook bij was of Dennis en Milan met de piraten op de foto zouden willen bij de oude watermolen (voor in een brochure of zo), maar dat durfden ze toch niet.
's Middags hebben we eerst wat gerust (en Milan geslapen), daarna zijn we naar het Castillo de San Marcos gegaan. Een mooi fort, waarvan vooral de kanonnen en de gevangenis indruk maakten.
Morgen gaan we langs de kust weer een klein stukje verder naar het zuiden en richting Orlando.

Jammer dat ze niet op de foto wilden met echte Piraten. Ze durfden wel de bling bling aan te nemen! Ik ben al denk ik 7x bij Sportcity geweest, zonnebank, sauna, heerlijk.......sporten nog niet 1x, hahahha. Veel plezier nog!

Penny 2013-02-07 11:45:13

Wauw echte piraten! Dat is ook best spannend! Nog maar een dikke week jeetje wat gaat dat snel voorbij. Hier alweer een beetje sneeuw vandaag maar die is nu alweer bijna weg. geniet er nog maar even van Groetjes Camille