Seattle

Verenigde Staten, kent, wa

Na drie dagen behoorlijk doorrijden zijn we dan nu in Seattle. Van Bozeman zijn we naar Missoula (ca 200 mijl) gereden, daarna van Missoula naar Spokane (ca 200 mijl) en vandaag dan naar Seattle (ca 300 mijl). Eindelijk is het lente! Voor het eerst tijdens onze reis hebben de (loof)bomen bladeren, ipv dat ze helemaal kaal zijn. De afgelopen dagen gingen we 's ochtends rijden (dan vindt Dennis het nog leuk), tussen de middag ergens lunchen en wandelen of rennen (met Dennis 10x om het toiletgebouw op de parkeerplaats :-). Daarna weer rijden tijdens Dennis zijn slaap, om in de middag aan te komen op de camping. Daarna direkt naar de speeltuin en gisteren ook nog een wandelingetje langs de rivier. Dennis vermaakte zich met zo groot mogelijke stenen in de rivier te gooien (en ik stiekem natuurlijk ook!)
Morgen en overmorgen gaan we naar "downtown", oa om het zeeaquarium te bezoeken.

Ahoj, pozdrav z Prahy. Tak si uzijete i koupani, to jsou asi termalni prameny. Krasne fotky. Dekujeme.

mama 2010-04-26 09:34:37

Een berichtje uit Enschede. Jullie vermaken je nog prima zie ik. Dennis wordt een echte waterrat. Wij hadden gisteren onze eerste zomerse dag (26 graden!) en Fiene heeft al in het zwembadje in de tuin gezeten. We blijven jullie volgen, geniet er van. PS, een tip voor Dennis (en pappa); het museum van Boeing (met heeeele grote vliegtuigen en raketten) bevindt zich ook in Seattle. Maar dat wisten jullie misschien wel.

Allard 2010-04-27 01:00:30

Klopt, onze camping is tegenover Boeing. We zouden wel heen willen, maar Dennis is "onder de maat", onder de 120cm mag je niet naar binnen :-(. Misschien gaan we nog wel afzonderlijk. Maar morgen eerst naar het zeeaquarium.

Mudman 2010-04-27 05:19:24

Dennis mag trouwens wel naar het Museum of Flight, maar niet naar de Boeing Factory.

Mudman 2010-04-27 05:55:25

Lieve Helena, Robert en Dennis, Ik heb geprobeerd jullie te bellen maar het lukte niet: Nu maar naar het internetcqfe, daar waren wij nog nooit: Fijn dat het goed met jullie gaat: Wij hebben ook een goede reis gehad en hebben het erg naar de zin in de provence op de mooie cqmping; Zondagavond zal ik opnieuw proberen jullie te bellen; Veel groeten vqn ons uit een zonnig Frankrijk:

mama en papa 2010-04-27 15:35:33

Hoi Robert, Helena en Dennis! Leuke verhalen! Geweldig hoe Dennis zich ontwikkelt. Pienter ventje is het toch. Ondertussen zijn wij ook bijna aan onze vakantie toe. Maar dan heel bescheiden 2 weekjes naar Frankrijk ;-) Met Mees gaat het super nu. Laatste weken is hij ontspannen (geen krampjes meer), lacht veel en begint al te brabbellen. Maar nog geen woord over auto of vliegtuig dus of hij ooit goede vrienden wordt met Dennis weet ik niet. Maar goed, hij is nog maar 12 weken; we geven hem nog even. Fijn vervolg van jullie vakantie, Henk, Danielle en Mees