camper ophalen

Verenigde Staten, chatfield state park

Gisteren hebben we de camper opgehaald bij Cruise America. De dag was al vroeg begonnen, want om 4 uur in de ochtend vond Dennis het wel tijd om op te staan. Dus om 6 uur zaten we al aan het ontbijt. Het enige voordeel was dat het ontbijt mogelijk was van 6 - 10 uur, zodat we vlak voor 10 uur nog een keer konden ontbijten :-).
Om 11.30 uur zijn we met de taxi naar het afhaaladres gegaan. Na de nodige formaliteiten konden we op weg met onze camper! Eerst naar de Walmart om proviant in te slaan en dan op weg naar onze eerste camping vlak ten zuiden van Denver. Om er te komen moesten we dwars door Denver heen, maar alles is goed gegaan. Dennis vindt het erg mooi in de camper te rijden, en wil al weer verder. Vooral al het gerammel en gehobbel doet hem veel plezier (ons iets minder!). De eerste nacht in de camper was vooral erg koud! Het bleek opeens behoorlijk te vriezen. Het weer verandert hier erg snel. Toen we aankwamen was het 20-25 graden, maar lagen er nog resten sneeuw. En nu is het ook overdag ijskoud. Gelukkig hebben we allemaal de winterjassen bij ons.
Vandaag een beetje rondgelopen op de camping en rustig aan gedaan, om te wennen aan het leven in de camper. Morgen misschien op weg naar Arches aan de andere kant van de bergen.

Hallo, Alles goed daar? Hier ook grote temperatuursverschillen (van bijna 20 graden vorige week naar 2 graden gisterochtend. Ik ben net met de vluchtsimulator van Google Earth van Denver over de bergen naar Arches National Park gevlogen. Indrukwekkend landschap, die rotsformaties met de bergen op de achtergrond! Have fun, Roel

Roel 2010-04-03 12:42:07

Ahoj! Koukam, ze velke dobrodruzstvi je v plnem proudu! Skvele, ze Dennis cestu tak dobre zvladl a jak je videt, dovolenou si uziva. Zdravime do Ameriky a prejeme vam spoustu skvelych zazitku. Pacek. Jana