Van Denver naar Moab

Verenigde Staten, moab

Gisteren na het verplichte speeltuinuurtje vertokken richting Arches NP. We hadden een redelijk lange rit gepland om over de Rocky Mountains te komen. De weersverwachting was goed en de conditie van de weg zou ook redelijk goed zijn. Toen we vertrokken was het lekker zonnig, maar we waren nog maar net in de bergen of de lucht betrok. Even later begon het te sneeuwen en we moesten nog over een pas van 3500 meter met onze camper!. Toen de borden boven de weg aangaven dat na een bepaalde tunnel sneeuwkettingen verplicht waren begonnen we toch wel wat te zweten. Waarschijnlijk was dit echter niet een tunnel op onze route, want ondanks wat sneeuw op de weg zijn we de pas langzaam overgekomen. Na een lange afdaling hebben we in Grand Junction overnacht. Eindelijk niet een ijskoude nacht!
Vanmorgen (na natuurlijk weer een speeltuinuurtje) vertrokken richting Moab. Een onwaarchijnlijk mooie route langs de Colorado rivier. We zijn natuurlijk diverse keren gestopt om wat rond te lopen en te spelen. Nu (en de komende 3 dagen) staan we op de KOA-camping in Moab. Morgen moeten we waarschijnlijk eerst naar de garage met onze camper, omdat we lekkage hebben. Ik hoop dat dit snel gerepareerd zal zijn, zodat we dan verder kunnen naar Arches NP.

Hai, Gaaf dat jullie het zo leuk hebben. Hier ook alles oke, rustige Pasen gehad met gelukkig zon. Hopelijk is de lekkage bij jullie snel verholpen. Morgen weer werken, maar over zo;n 3 weken weer een vrijde dag....Koninginnedag!!! Met Fiene vandaag naar de kermis geweest....wat een feest zo'n draaimolen en een suikerspin, haha!! Nu gelukkig doodmoe in haar bed. En dat is iets wat ik ook zo ga doen...... tot snel en dikke zoen uit Enschede

Carine 2010-04-05 21:10:03

Ahoj, zdravime cestovatele. Pekne fotky!

Jirka 2010-04-06 11:32:38

Ahoj, krasne fotky, dekujeme. Dnes jsem se vratila z Velikonoc, Udelali jsme s dedou hodne prace. Ja i deda zdravime. baba