Bahia Honda State Park

Verenigde Staten, Key west

Dnes jsme rano po nakupu vyrazili do nejhezsiho parku na Floride. Jsou tu nadherne piscite plaze, takze se kluci poradne vyradili a my si zaplavali a poradne vyslunili. Dennisek byl skoro 4 hodiny ve vode. Ucil se plavat a chytal rybicky. Milanek do vody moc nesel, hral si na pisku s lopatickou a kelimky od jogurtu!! Opravdu krasa, dlouha piscita plaz, teple more, no proste parada!!
Mistni penzisti se tu skoro vsichni znaji, tak je to sranda kdyz se potkavaji na plazi a povidaji si jako kdyby se potkali u samosky.
Odpoledne jsme dojeli na Key West, kemp jsme nasli po chvili hledani. Je to tu preplnene velkymi kempry, ale jinak prima.
Zitra vyrazi Robert na lodi do Narodniho parku The Dry Tortugas a ja zustanu s detmi nekde na plazi. Pozitri vyrazim zase ja. Je to 70 mil po mori a na cely den. Tak to nechame deti doma (v kempru), at si uziji plaze a slunicka!!! My se vydame za dobrodruzstvim, tedy pro me urcite. Jak preziju tu cestu na lodi, to nevim, prasku proti morske nemoc mam, tak je rozhodne vyzkousim.

Vandaag zijn we vroeg vertrokken in de richting van Key West, een tocht van een kleine 100 mijl. Na wat inkopen en eindelijk slippers gekocht te hebben gingen we op weg naar onze tussenstop, het Bahia Honda State Park. Hier hebben we een paar uur gestaan om te zwemmen en Milan kon ook even lekker slapen. Het strand was schitterend en Dennis heeft zich 4 uur lang vermaakt met het proberen te vangen van de visjes die overal zwommen. Hij verzon steeds nieuwe vallen, maar helaas is het niet gelukt. Maar hij heeft zich wel uitstekend vermaakt. Milan speelde ondertussen wat met zijn schepjes, een emmertje en natuurlijk zand en water.
Nadat Milan wakker was geworden zijn we vertrokken voor het laatste stukje naar de camping in Key West. Morgen ga ik op de boot naar het Dry Tortugas National Park.

Ahoj, dekujeme za zpravy, uzijte si dovolene, slunicka a vody. Tady v Cechach je zima, snih a led. Ale to k zime patri. Pozdravujeme, myslime na vas. mama