Weer thuis

Nederland, De Meern

Vanmiddag zijn we weer thuis gekomen in De Meern na onze schitterende, drie maanden durende reis door Amerika, Canada en Alaska. De terugvlucht verliep zonder problemen. We hebben het autostoeltje van Dennis meegenomen in het vliegtuig en dat bleek heel handig te zijn. Dennis sliep een groot deel van de reis als een roos! Wij hebben bijna niet geslapen, maar hopen dat de komende dagen in te halen. De laatste dagen in Anchorage verliepen soepel. We hebben de camper ingeleverd en "downtown" nog bekeken, en daar lekker gegeten. De laatste nacht hebben we in het motel geslapen bij de camping. We moesten rond 1/2 6 opstaan, maar Dennis wilde al om 3 uur met het vliegtuig, dus ook deze nacht hebben we niet zo goed geslapen. Tijd dus om nu naar bed te gaan en de jetlag te verwerken.

Welkom thuis!! Volop zomer hier.

Roel 2010-07-04 12:28:02

Welkom thuis :) wat een mooie verhalen rust nog even uit en tot gauw groetjes agnetha

agnetha 2010-07-04 15:27:04

Vitejte doma! Mama a tata.