Cruise over de Prince William Sound

Verenigde Staten, Valdez, AK

Hallo allemaal,
Vandaag heb ik een schitterende cruise gemaakt vanuit Valdez over de Prince William Sound naar de Columbia Glacier. Helena paste op Dennis en gaat op zaterdag op de boot. Sinds onze ruwe boottocht naar de orca's wil Dennis niet meer op kleine boten (kleiner dan een veerboot) varen, want: "Dit snelle boot. Dennis niet leuk!". Onderweg vele dieren gezien, waarvan hier een aantal foto's.

Bij de foto's (met de klok mee): 1: Gletsjer met ijsbergjes. 2: Onze camping. 3: Stellar zeeleeuwen. 4: Bultrug. 5: Zeeotters. 6: Papegaaiduikers.

mudman 2010-06-06 01:01:35

Hi Robert, wat kan het leven toch mooi zijn, het is mooi om te zien dat jullie zo genieten van de vrijheid en de natuur. Hier is alles ok. Miroslav heeft het lekker druk met 3 verschillende klusjes bij T2 :-) We zijn bezig met SMART v2 (eigenlijk v3...), SBR Telephony en afronden van phase3. Ook staan er verschillende nieuwe projs op stapel bij T2. Ze willen je graag terug hebben. groet, Jacco