John Pennekamp Coral Reef State Park

Verenigde Staten, John Pennekamp Coral reef state park

Dnes rano jsme vyrazili si zajistit projizdku lodi s prosklenym dnem. Meli jsme stesti, nebot lod odjizdela za pul hodiny pote co jsme dorazili do tohoto State parku. Lod byla velika, tak meli kluci prostor se probehnout. Asi po pul hodine plavby jsme dorazili na koralove pobrezi. Pres sklenene dno lodi jsme videli spoustu ruznobarevnych rybicek i vetsich ryb. Moc pekne. Kazdy mel pekny vyhled. Milan a Dennis zvadli plavbu bez problemu. Par rozinek, jablko a okurka a byli spokojeni. Moc se jim to libilo. Plavba byla poklidna a pocasi krasne slunecne!! Hodne jsme se namazali opalovacim kremem, je tu ostre slunce. Me tedy ty vyjizdky lodi nedelaji moc dobre,ale take jsme to zvladla!!!
Po plavbe jsme se rychle najedli, nebot jsme sli na plaz, kde se dalo take snorchlovat. Denniske byl z vody uplne nadseny a hned chtel abych ho ucila plavat. Je to vodni zivel. No pobyl ve vode celou dobu co Milanek spinkal v kempru. Pak jsme jeli kousek dal na jinou plaz. Milanek se tam take pohral a nasli si kamaradku s kamaradek. Vubec se jim nechtelo zpet do kempu. No ale nastesti tam mame take plaz, tak to nebyla takova spatna zprava. Po veceri se jeste sli kluci probehnout po plazi a pak rychle do sprchy a do postele. Usli hned jak lehli!!My pujdeme take brzy spat. Zacina se zvedat vitr, tak se trosku ochladi. Minulou noc bylo moc teplo.

Vandaag zijn we de hele dag in het John Pennekamp Coral Reef State Park geweest. We waren van plan met een tocht met een glasbodemboot te maken en toen we om een uur of kwart voor negen aankwamen in het park bleek dat de boot binnen een half uur zou vertrekken. We waren dus precies op tijd. Eerst moesten we een tijdje op de boot zitten, voordat we bij het koraalrif aankwamen. Dennis en Milan vermaakten zich zoals gewoonlijk met rondjes rennen. Aangekomen bij het rif konden we de koralen en alle vissen goed bekijken door de glasbodem. Vooral Dennis vond het heel leuk, maar Milan heeft ook wel een tijdje gekeken (en met rozijntjes bleef hij nog langer zitten :-). Helena werd na een tijdje kijken een beetje misselijk en ging naar het bovendek. Na een poos ronddobberen gingen we weer terug naar de haven, waar we na een tocht van zo'n twee en een half uur weer aankwamen.
Voor Milan was het nu tijd om te slapen, terwijl wij aan het strand ook aan het relaxen waren. Nadat Milan wakker was geworden zijn we nog naar een ander strandje gegaan, om ook daar in het water te spelen. Om een uur of 5 was het wel weer tijd om terug naar de camping te gaan. Vooral Dennis was aardig moe, na vijf uur bijna aan een stuk in het water spelen!

ahoj! je vecer a ctu vase zpravy. dekuji za hezke fotky,ani bych milanka nepoznala. u nas je snih, a u vas je slunicko.nevim proc mi nemame more. hezky vecer preje beata,marek a tata.