Seattle

Verenigde Staten, Seattle, WA

De afgelopen twee dagen hebben we in het centrum van Seattle doorgebracht. Gisteren zijn we met de bus naar downtown gegaan. Grappig is dat de bussen in het centrum gebruik maken van de metrotunnel. Dennis vond dit natuurlijk ook schitterend, zo'n lange tunnel en rijden op het spoor! Eerst zijn we naar de Waterfront gegaan om te wandelen langs de pieren, met een mooi uitzicht op het Olympic schiereiland. Daarna zijn we met de lift omhoog gegaan in de Space Needle (185 meter hoge toren). Boven hadden we natuurlijk een schitterend uitzicht over de stad. Vanaf de toren had Dennis natuurlijk al een trein gespot, dus moesten we met deze Monorail terug naar het centrum. Hier zijn we nog naar Pike Place Market gegaan, waar vooral veel verse vis (zalm uit Alaska) wordt verkocht. Na hier een visje gegeten te hebben zijn we weer terug gegaan naar de camping.
Vandaag zijn we weer met de bus naar het centrum gegaan om het zeeaquarium te bezoeken. Onderweg herhaalde Dennis de hele tijd "haai kijken!". Helaas bleken er alleen maar kleine haaitjes te zijn. Maar het zeeaquarium was erg mooi, met naast vissen ook nog zeehonden, zeeotters, rivierotters en verschillende (onder water zwemmende) vogels. Toen we weer op de camping waren had het hard geregend, dus kon Dennis met zijn laarsjes aa

Tak jste zas o kus dal. Marek byl prijat i do Cakovic, ale zrejme nastoupi na Prazacku. Vy poznate kus sveta, je tom krasne. Zdravime.

mama 2010-04-28 08:52:16

Dekujeme za prani k narozeninam a za podled do Lovcic. V Americe je krasne, ale tady taky. Tady je uz jaro. Zdravime.