Vancouver

Canada, burnaby

De afgelopen twee dagen hebben we Vancouver bekeken. Gisteren zijn we met de skytrain en de bus naar het appartement van Masha, Peter, Maxim en Anthony gegaan, om daar even lekker bij te praten en te lunchen. Nadat Dennis was uitgeslapen hebben we Maxim van school opgehaald en zijn we naar het Waterfront en Stanley Park gegaan. De kinderboerderij die we Dennis daar hadden beloofd bleek nog dicht te zijn, maar gelukkig was er wel een speeltuin. Na 's avonds Masha's heeerlijke pasta te hebben gegeten zijn we weer teruggegaan naar de camping. Vandaag zijn we opnieuw met de skytrain naar downtown gegaan (Canada Place) en daarna met de pont naar de noordkant van Vancouver. Nu zijn we weer op de camping en wachten totdat Dennis wakker wordt. Daarna zwemmen! Vanavond gaan we een planning maken voor de komende dagen en dan is het, na twee weken, weer tijd om wat kilometers te maken.

Minule dva dny jsme ztravili prohlidkou Vancouvru. Vcera jsme jeli metrovlakem do centra a pak jeste jednim autobusem ke znamym Mashe, Peter, Maxim a Anthony. Pekne jsme si pokecali a pobyli na obed. Pak sel Dennis spinkat, hezky usnul v Anthonyho postylce s orkou v ruce. Kdyz se probudil, tak jsme vyzvedl Maxima ze skoly a jeli jsme autobusewm k Waterfront (do pristavu s promenadou) a Stanley parku. Denniskovi jsme slibili, ze tak budou zviratka, ale bohuzel meli zavrino, no ale nastesti tam byli vselijake prolejsky a hriste, takze si vsichni kluci peken pohrali. Pak jsme vyrazili zpet na velmi dobrou veceri, kterou Masha uvarila. Pak uz bylo pozde tak jsme zamirili zase metrovlakem do kampingu. Dnes jsme jeli take do centra, prohlidnout si jeste dalsi lode a centrum mesta (Canada Place) a pak lodi na druhy breh si prohlidnout mesto z druhe strany. Ted jsme jiz v kampingu a Dennis pekne spinka. Vecer naplanujeme dalsi cestu do hor.

Zdravime do Vancouvru! My se mame dobre, prace v Lovcicich je porad dost. Vse roste, v zime dost stromu promrzlo, nebudou zadne broskve, tresne, merunky ani orechy. Ale vse obrusta, tak si stromy odpocinou, budou rodit snad napresrok. Vsichni vas pozdravujeme.

mama a tata 2010-05-13 07:26:38

Het is een grote verrassing jullie samen te zien. Hartstikke leuk. Goede reis!

Thuzar 2010-05-13 21:28:37

Het was heel leuk en gezellig om jullie op bezoek te hebben. Wat is Dennis gegroeid sinds wij hem voor het laatst hebben gezien! Nog een heel fijne reis!