Collins Hotel, Miami Beach

Verenigde Staten, 6600 collins avenue, miami beach

Gisteren zijn we na het ontbijt, en tussen de regenbuien door, nog even naar het grote meer, Lake Okeechobee, gaan kijken waar de camping aan lag. Daarna zijn we op weg gegaan naar de laatste camping, dezelfde als onze eerste camping. We waren er al vroeg en konden nog niet op onze plaats staan. Maar na buiten geluncht te hebben konden we naar onze plek. Daarna was eigenlijk de planning te beginnen met inpakken en schoonmaken, maar het regende inmiddels alweer hard. Eerst zijn we dan maar een uur of twee naar het zwembad gegaan en toen het even opklaarde zijn we met de camper snel vertrokken om bij een tankstation alles schoon te zuigen. Toen 's avonds de kinderen sliepen hebben we alles ingepakt en de camper gedweild (wat wel nodig was).
Vanmorgen was het eindelijk droog en konden we ook de laadbak leeghalen en schoonmaken. Daarna zijn we vertrokken om nog te tanken en daarna de camper in te leveren.
Vervolgens zijn we met de taxi naar ons hotel gegaan in het noorden van Miami Beach. Milan ging daar lekker slapen terwijl wij met Dennis in het zwembad lagen. Toen Milan wakker was zijn we naar het strand gegaan. Om een uur of vijf hebben we gegeten in een Amerikaanse bar.
Nu zitten we nog buiten, maar het is, na twee dagen regen, wel koud (voor in Miami). Vannacht schijnt het zo'n 6 graden te worden, en morgen overdag wel zonnig, maar een graad of 17. Maandag wordt het dan weer wat warmer.