Alligator farm

Verenigde Staten, key largo, florida

Dnes jsme vyrazili brzy z kempu Everglade, abychom byli brzy na aligatori farme nedaleko narodniho parku. V 10 hodin byla ukazka hadu, brrrrr ja jsme si na ne nesahla, ale kluci jsou statecni!! V 11 hodin byla ukazka alligatoru a maleho alligatora jsme si take mohli vzit do ruky. Milanek byl touto show uplne fascinovany. Denniskovi se to take moc libilo. Jen se hodne bal o pana, aby se mu nic nestalo, kdyz se tim velkym krokodilem pohraval. Pak jsme jeste vyckali do 12 hodin na krmeni alligatoru. No ty krysy jim opravdu chutnali, haha!!
Pak jsem vyrazili smer Key West, kluci usnuli, tak jsme jeli pekne v klidu!!!
Nastesti jsme meli rezervovany kemp, nebot je to tu uplne narvane!!! Samy penzista. Kluci si pohrali na male plazi u kempu, ale koupat se nesmeli....skoda, krokodili jsou i v mori!!!

Vandaag zijn we uit Everglades National Park vertrokken, op weg naar Key West. Eerst zijn we naar de Everglades Alligator Farm gegaan, om (nog meer) alligators te zien en te kijken naar een aantal shows. Om 10 uur was er een show met slangen. Vervolgens was er om 11 uur een show met alligators en uiteindelijk om 12 uur werden de alligators gevoerd. Milan en Dennis vonden vooral de laatste twee shows erg leuk en zaten gebiologeerd te kijken. Na geluncht te hebben zijn we vertrokken naar Key Largo, waar we weer twee dagen zullen blijven.

wij wensen jullie een goede verdere reis!! liefs, mama en papa enz.