Sea World

Verenigde Staten, Tropical Palms Campground, Kissimmee

Vandaag hebben we een rustdag, na de lange dag in Sea World gisteren. Vanmorgen eerst naar de winkel en daarna direct naar het zwembad. Na de lunch rusten en daarna natuurlijk weer naar het zwembad. Morgen gaan we dan naar Disney World.
Gisteren zijn we de hele dag in Sea World geweest. We waren er bij de opening (waar het Amerikaans volkslied werd gespeeld) om 9 uur, en om 7 uur 's avonds, toen het park dicht ging, gingen wij weer naar huis.
Iedereen vond het heel mooi. We zijn bij drie shows geweest (dolfijnen, orka's en zeeleeuwen) en Dennis en Milan zaten allebei ademloos te kijken. Verder hebben we in het park rondgekeken bij de aquaria, haaien, schildpadden, walrussen en gekeken hoe de beide achtbanen gingen. Steeds weer moesten we naar de achtbanen kijken, maar niemand is er uiteindelijk in geweest. Dennis en ik zijn nog wel in de "kinderachtbaan" geweest (zie foto), en dat ging al snel genoeg :-). Ook de simulatie van een helikoptervlucht over de Noordpool rammelde aardig heen en weer (bijna om zeeziek van te worden).
Toen we uiteindelijk weer bij de camper waren, na als laatste de manta's bekeken te hebben, zijn we eerst maar gaan eten om de file's een beetje te vermijden. Daarna de kinderen in pyjama en nog 20 minuten naar de camping rijden. Daar aangekomen was Milan al diep in slaap (en Dennis bijna).

Ahoj, kluci jsou uzasni, Milanek porad ten palecek. Delfini jsou uzasna zvirata. A nemuzou vam ublizit ! Ve vodnim parku se vam vsem urcite libilo. Zdravime. Mama a tata

Mama a tata 2013-02-11 09:07:35

Vast spannend! Dromen de kinderen ervan? Een goede reis naar Miami, groetjes papa en mama