Een relaxte dag en BBQ'en in de regen

Verenigde Staten, Page County

Vandaag zouden we een hiking gaan doen naar een waterval echter zagen we gisterenavond al dat het vanaf 11 uur zou gaan onweren. gezien onze ervaringen gisteren met het slechte weer besloten eerst morgen maar eens rustig op te starten en dan te kijken of we wat zouden gaan ondernemen.
Vanmorgen dus rustig aangedaan, het was bewolkt maar niet warm, echter zagen we het vanmorgen al onweren in de verte, geen ideale situatie dus om te gaan wandelen of kanoën oid. Eigenlijk vonden we het geen van allen erg, morgen gaan we richting Washington en gaan we weer in de actieve modus. dus Chris en ik hebben samen even wat boodschapjes gedaan, de onverharde eg was nog minder goed begaanbaar sinds de regen dan eerder. De kids zijn ondertussen lekker gaan zwemmen met hun tante. vanaf morgen kunnen ze niet meer zwemmen dus nu nog maar even ervan genieten.
Vanmiddag hebben we weinig gedaan en einde van de imddag heeft Chris de BBQ aangezet, werkt allemaal perfect hier. Hoewel het regende mocht dat de pret niet drukken. Je moet toch in Amerika een keer ge-BBQ't hebben.
Daarna toch als afscheid nog een paar uur in de jacuzzi gezeten totdat we helemaal gerimpeld waren, samen met een glas wijn en de ondergaande zon was het echt heerlijk. We zagen regelmatig vleermuizen over ons vliegen. Daarna lekker gedoucht en alvast de koffers voor zover mogelijk gepakt voor morgen.
We waren het er allemaal over eens dat we graag nog wat langer hier hadden willen blijven... Zometeen gaan we gezellig nog UNO spelen, de kinderen zijn bloedfanatiek namelijk.
Morgen gaan we op tijd naar Washington want onderweg willen we langs een grote outlet, die zit op 80 km afstand, precies op de helft tussen waar we nu zitten en Washington. We willen nog 1 naar de winkels, daar is een Tommy Hilfiger, Nike store, Adidas, etc etc. Ben benieuwd.
En tja, waar zullen we morgen slapen?? We gaan het wel weer zien.

Ondanks dat het weer een beetje roet in het eten gooide toch denk ik een leuke dag gehad, rustigjes aan met een beetje zwemmen en relaxen, beetje barbequen.... zag er goed uit, lekker hoor! Er komen weer 'drukke' tijden aan, dus succes met shoppen en goeie reis richting Washington!

Joop Stuij 2019-08-01 10:51:22

Heerlijk om naar een mooie zonsondergang te kijken, echt genieten. Goeie reis naar DC.